۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰

اینترنت برای همه چیز

ایتنا- اینترنت برای همه چیز، فرصت بی‌سابقه‌ای برای تحول بخش عمومی از جهت نحوه عملکرد و ارائه خدمات برای جوامع ساکن در منطقه خاورمیانه است.
اینترنت برای همه چیز


دولت‌های منطقه خاورمیانه در پی تنوع بخشی به اقتصاد، رشد اقتصادی بلند مدت و اشتغالزایی و رویارویی با عدم سرمایه گذاری کافی در زیرساخت‌ها و توسعه و فعالیت در شرایط محدودیت‌های بودجه‌ای هستند و دستیابی به این اهداف بلند پروازانه را از طریق قابلیت‌های بالقوه «اینترنت برای همه چیز» (IoE) جست‌وجو می‌کنند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، موج آینده اینترنت جهشی انفجارگونه در برقراری ارتباط میان افراد، فرایندها و اشیاء و وسیله‌ها را ایجاد خواهند کرد. به پیش بینی شرکت سیسکو، در دهه آینده این ارتباطات فرصتی به ارزش سرسام‌آور ۱۹ تریلیون دلار برای بخش خصوصی و دولتی فراهم می کند.

به گفته تحلیلگران، بخش دولتی اغلب از شهرت خوبی در زمینه ورود به عرصه فناوری و نوآوری برخوردار نیست اما در حال حاضر در منطقه خاورمیانه سازمان‌های آینده‌نگری را می بینیم که اقدامات در خور توجهی در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان انجام داده و به نتایج مثبتی رسیده‌اند.

در واقع، سازمان‌های بخش دولتی به واسطه دیدگاه، گستره فعالیت و اجرای اقدامات نوآورانه به عنوان الگویی برای بخش خصوصی، در زمره رهبران نوآوری در عرصه اینترنت برای همه چیز در سطح جهان به شمار می‌آیند.

بخش دولتی منطقه خاورمیانه به دلیل حجم و اندازه سازمان‌ها، تعداد افرادی که باید به آنان خدمات ارائه شود و مشکلاتی حادی که باید برطرف شوند، زمینه بسیار مناسبی برای توسعه فناوری اینترنت برای همه چیز است.

اینترنت برای همه چیز، فرصت بی‌سابقه‌ای برای تحول بخش عمومی از جهت نحوه عملکرد و ارائه خدمات برای جوامع ساکن در منطقه خاورمیانه است.

بر اساس اطلاعات سایت شرکت ارتباطات زیرساخت، مشارکت میان بخش دولتی و بخش خصوصی، این چشم انداز را به واقعیت نزدیک می کند. سازمانهای دولتی با انتخاب شرکای صاحب نظر و متخصص در زمینه فناوری اینترنت برای همه چیز می توانند بهتر از هر زمان دیگری از مزایای این فناوری در عرصه ارائه خدمات به مردم بهره برداری کنند.
کد مطلب: 38064
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام