کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایسر وارد بازار روباتیک می‌شود

21 شهريور 1394 ساعت 13:20

ایتنا – به نظر می‌رسد که مسئولان شرکت ایسر به منظور پیشرفت دادن ساختار کاری خود قصد دارند تا به عرصه‌هایی جدید وارد شوند و یکی از اصلی‌ترین اهداف این شرکت، عرصه صنایع روباتیک خواهد بود.




به نظر می‌رسد که مسئولان شرکت ایسر به منظور پیشرفت دادن ساختار کاری خود قصد دارند تا به عرصه‌هایی جدید وارد شوند و یکی از اصلی‌ترین اهداف این شرکت، عرصه صنایع روباتیک خواهد بود.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبری تحلیل digitimes، به‌تازگی جیسون چن به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسر اطلاعات جدیدی را درباره آینده کاری این شرکت در اختیار رسانه‌ها قرار داد. او در سخنان خود اعلام کرد که ایسر قصد دارد تا برنامه‌ریزی بسیار بزرگی را بر روی ساختارهای مربوط به تحقیق و توسعه (Reaserch & development یا R & D) در رده صنایع روباتیک انجام داده است.

بنا به گفته‌های چن، این فرایند پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی یعنی پیش از شروع زمستان سال ۹۴ آغاز خواهد شد. هم‌چنین مسئولین این کمپانی بزرگ در برنامه‌های خود زمان‌بندی ۲ الی ۳ ساله‌ای را برای رسیدن به اهداف خود در رده روباتیک در نظر گرفته‌اند و انتظار رسیدن به نتایج زودرس را نخواهند داشت.


شایان ذکر است که به‌تازگی ایسر در یک پروژه مربوط به ساخت روبات‌های خانگی سرمایه‌گذاری کرده است. البته مجری مستقیم این پروژه ایسر نخواهد بود و شرکت MIT به‌عنوان ستون اصلی این طرح فعالیت خواهد کرد و شرکت‌هایی مانند ایسر و ال‌جی تنها نقش سرمایه‌گذار را خواهند داشت.

این پروژه روباتیک، Jibo نام گرفته است و چن معتقد است که آینده درخشانی را برای روبات‌های خانگی رقم خواهد زد.

علاوه بر این چن به‌شدت تاکید کرد که شرکت او قصد ندارد تا بر روی روبات‌های صنعتی مانند بازوهای روباتیک سرمایه‌گذاری کند و به این ترتیب اهداف این شرکت در بازار، تنها روبات‌های خانگی و تحقیقاتی خواهند بود.
 


کد مطلب: 38057

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38057/ایسر-وارد-بازار-روباتیک-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir