۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
برای کاربران سازمانی عرضه شد

نخستین تبلت ۱۲ اینچی جهان مبتنی بر ویندوز ۱۰

ایتنا - دو شرکت مایکروسافت و توشیبا کوشیده‌اند پیش از عرضه iPad Pro جدید به بازار، توجه کاربران سازمانی را به خود جلب کنند.
نخستین تبلت ۱۲ اینچی جهان مبتنی بر ویندوز ۱۰


بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که اپل هفته آینده در جریان کنفرانس سالانه خود مدل بزرگ‌تر رایانه لوحی iPad Pro را معرفی می‌کند. با این وجود مایکروسافت روز گذشته از رایانه لوحی جدیدی با نمایشگر ۱۲ اینچی رونمایی کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این رایانه لوحی بزرگ مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ ساخته شده است و به صورت ویژه برای کسب و کارها و کاربران سازمانی عرضه می‌شود.

مرکز خبری The Verge در گزارشی ویژه توضیح داد این تبلت که به دنبال همکاری‌های مایکروسافت و توشیبا ساخته شده است، نخستین بار در جریان کنفرانس جهانی IFA 2015 برلین در معرض دید عموم قرار گرفت.

این تبلت ۱۲ اینچی با بدنه پلاستیکی ساخته شده است تا وزن کمی داشته باشد و امکان حمل آن برای کاربران سازمانی فراهم شود. از آنجایی که برای تبلت‌هایی با این اندازه لازم به نظر می‌رسد، توشیبا یک قلم هوشمند و صفحه‌کلید هوشمند هم ارائه کرده است که به صورت مغناطیسی به بدنه دستگاه متصل می‌شود.

 

این نخستین رایانه لوحی ۱۲ اینچی جهان مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود و دو شرکت مایکروسافت و توشیبا کوشیده‌اند پیش از عرضه iPad Pro جدید به بازار، توجه کاربران سازمانی را به خود جلب کنند.

شرکت مایکروسافت استراتژی‌هایی را در اختیار گرفته است تا به صورت گسترده وارد بازار جهانی رایانه‌های لوحی سازمانی شود. این شرکت می‌کوشد نقش تبلت‌های Surface Pro را در بازار سازمانی پررنگ‌تر کند و گزینه‌های بیشتری را برای رایانه‌های لوحی کوچک‌تر از ۱۲ اینچ ارائه دهد.
 
کد مطلب: 37990
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام