۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
در نمایشگاه IFA 2015

ایسر دو گوشی هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایلی معرفی کرد

ایتنا - این شرکت همچنین تبلیغات مربوط به یک گوشی هوشمند ویندوز پیشرفته را با نام Jade Primo منتشر کرد.
ایسر دو گوشی هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایلی معرفی کرد


شرکت Acer در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 در برلین آلمان دو گوشی هوشمند مجهز به آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت را با نام‌های M330 و M320 معرفی کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، گوشی هوشمند M330 نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی را در خود جا داده و تراشه مرکزی Snapdragon 310 را شامل شده است که همراه با یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه برای داخلی به دست کاربران می‌رسد.

برای این گوشی هوشمند دو دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که یکی از آنها در بخش پشتی و دیگر در قسمت جلوی گوشی قرار دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نسخه موبایلی سیستم عامل جدید مایکروسافت موسوم به Windows 10 Mobile اشاره کرد.

شرکت تایوانی ایسر توضیح داد که این گوشی هوشمند در نخستین مرحله با قیمت ۱۲۹ یورو وارد منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) می‌شود.

 

مدل دیگر که امکانات ضعیف‌تری دارد و البته باز هم نسخه موبایلی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را شامل می‌شود با نام M320 معرفی شده است که رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و نمایشگر ۴.۵ اینچی مشخصات مشترک آن است و از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول می‌توان به تراشه مرکزی MSM 8209 کوالکام، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

این محصول بر خلاف گوشی M330 که از شبکه مخابراتی 4G پشتیبانی می‌کند، تنها قابلیت ارائه خدمات 3G را دارد و البته نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایلی است.

شرکت ایسر اعلام کرد که مدل اندرویدی هر دو گوشی مذکور را با همین مشخصات تولید کرده است که این محصولات با نام‌های Z330 و Z320 روانه بازار می‌شوند.

این شرکت همچنین تبلیغات مربوط به یک گوشی هوشمند ویندوز پیشرفته را با نام Jade Primo منتشر کرد. در این تبلیغات از محصولات یاد شده به عنوان «رایانه‌ای در جیب شما» یاد شد و ایسر توضیح داد که روی آن هم ویندوز ۱۰ موبایلی نصب شده است.
 
کد مطلب: 37940
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام