۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸

سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری اینتل در حوزه کلان داده‌

ایتنا - بر اساس قرارداد منعقد شده شرکت BlueData نرم‌افزار خود را در پردازنده‌های و زیرساخت‌های Xeon اینتل مورد استفاده قرار می‌دهد.
سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری اینتل در حوزه کلان داده‌


اینتل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد در شرکت BlueData از تولیدکنندگان فناوری‌های کلان داده(Big Data) سرمایه‌گذاری کند و با آنها وارد همکاری شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت BlueData یک پلتفرم نرم‌افزاری در اختیار دارد که با نام EPIC شناخته می‌شود و به سازمان‌ها امکان می‌دهد سرورهای خوشه‌ای مورد نیاز خود را در فضای مجازی مبتنی بر Hadoop و Spark تولید کنند.

در حالت تئوری ادغام ابزارهای مجازی‌سازی و کلان داده استقرار آسان مراکز داده را برای سازمان‌ها باعث می‌شود و به آنها امکان می‌دهد به راحتی خدمات مربوطه را مورد استفاده قرار دهند.

این همکاری اینتل بخشی از سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری آن در شرکت BlueData محسوب می‌شود. «دوگ فیشر» مدیر واحد نرم‌افزاری این شرکت بزرگ تراشه‌سازی به عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری‌های مرکز Intel Capital تصمیم دارد وارد هیئت مدیره BlueData شود.

 

شرکت اینتل همچنین Cloudera را به عنوان یکی از شرکای خود معرفی کرده است و با آن در پروژه Apache Spark همکاری می‌کند.

بر اساس قرارداد منعقد شده شرکت BlueData نرم‌افزار خود را در پردازنده‌های و زیرساخت‌های Xeon اینتل مورد استفاده قرار می‌دهد. اینتل نیز به BlueData در بخش بازاریابی نرم‌افزار کمک می‌کند و مشتریان آنها به صورت مشترک از محصولات دو شرکت بهره‌مند می‌شوند.
 
کد مطلب: 37892
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام