۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰

Alibaba ارائه دهنده خدمات ابری می‌شود

ایتنا - شرکت Alibaba قادر است تا 100 پتابایت داده را مدیریت کند که این رقم معادل 100 میلیون HD با طول 6 ساعت محاسبه می‌شود.
Alibaba ارائه دهنده خدمات ابری می‌شود


گروه شرکت‌های Alibaba در زمینه خدمات اینترنتی فعالیت می‌کند و بزرگ‌ترین فروشگاه مجازی چین را هم در اختیار دارد، تصمیم گرفته است به صورت گسترده وارد حوزه خدمات ابری شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت Aliyun به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های Alibaba اعلام کرد به زودی فعالیت خود را در قالب «نخستین پلتفرم هوش مصنوعی چین» آغاز می‌کند و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار امکان می‌دهد تا به راحتی حجم گسترده داده‌ها را تحلیل کنند.

قابلیت جدیدی که این مرکز ارائه کرده است DT PAI نام دارد و با استفاده از سیستم‌های گسترده یادگیری ماشینی به مهندسان نرم‌افزار امکان می‌دهد رفتار کاربران را شناسایی کند و مبتنی بر آن محصولات خود را ارائه دهند.

این مرکز چینی توضیح داد سیستم Open Data Processing Service یا ODPS شرکت Alibaba قادر است تا ۱۰۰ پتابایت داده را مدیریت کند که این رقم معادل ۱۰۰ میلیون HD با طول ۶ ساعت محاسبه می‌شود.

 

شرکت Aliyun همچنین اظهار داشت سرویس DT PAI می‌تواند از طریق لینک کردن ماژول‌های استاندارد فعالیت کند و با در اختیار گرفتن پارامترهای مشخص، امکان توسعه نرم‌افزارهای و کنار گذاشتن روش‌های سنتی را فراهم آورد.

«وی زیائو» مدیر تولید Aliyun گفت: «هدف ما این است که بتوانیم سیستم هوش مصنوعی را در جریان توسعه نرم‌افزار، عرضه نرم‌افزار و پلتفرم اشتراکی مبتنی بر داده‌ها مورد استفاده قرار دهیم. در گذشته هوش مصنوعی در این زمینه‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گرفت.»
 
کد مطلب: 37889
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام