۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲

جریمه‌های سنگین در انتظار شرکت‌های آمریکایی بی توجه به امنیت کاربران

ایتنا- کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا حق دارد عملکرد شرکت‌های فناوری برای حفظ امنیت سایبری کاربران را بررسی و آنان را در صورت لزوم جریمه کند.
جریمه‌های سنگین در انتظار شرکت‌های آمریکایی بی توجه به امنیت کاربران


این حکم پس از آن صادر شد که یک شرکت ارائه دهنده خدمات به هتل ها به نام Wyndham Worldwide Corp نتوانست به خوبی از اطلاعات دیجیتال مشتریانش حفاظت کند.


به گزارش ایتنا از فارس، بر اساس حکم یک دادگاه تجدیدنظر در فیلادلفیا حکم یاد شده قطعی و لازم الاجراست. رسیدگی به این مساله از سال ۲۰۱۴ تا به حال در جریان بوده است.

البته کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا تا به حال هم بر مبنای قانونی که مصوب سال ۱۹۱۴ بوده بر رویه‌های تجاری ناعادلانه و زیان‌آور شرکت‌های تجاری نظارت داشته و بسیاری از شرکت‌های فناوری را مجبور به پرداخت جریمه نموده است. اما صدور حکم تازه دادگاه پشتوانه حقوقی کمیسیون مذکور را تقویت نموده است.

کنگره آمریکا تاکنون قانونی فراگیر و تخصصی در ارتباط با حفظ امنیت داده‌های کاربران توسط شرکت‌های فناوری تصویب نکرده است و این امر به خصوص پس از رویدادهایی همچون هک شدن پایگاه‌های داده نهادهای دولتی امریکا و سایت‌هایی مانند اشلی مدیسون نگرانی‌های بسیار جدی ایجاد کرده است.
کد مطلب: 37827
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام