۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵

تصاویر نسخه جدید نکسوس لو رفت

ایتنا- به نظر می‌رسد که نسخه جدید سری نکسوس به‌زودی با همکاری شرکت هواوی به بازار روانه شود و به‌تازگی تصاویر این تلفن همراه به رسانه‌ها درز کرده است.
تصاویر نسخه جدید نکسوس لو رفت


به نظر می‌رسد که نسخه جدید سری نکسوس به‌زودی با همکاری شرکت هواوی به بازار روانه شود و به‌تازگی تصاویر این تلفن همراه به رسانه‌ها درز کرده است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم از وب‌سایت خبری gizmodo، تصاویر مربوطه نشان از یک طراحی عجیب برای این تلفن همراه دارند. به نظر می‌رسد که طراحان این نسخه از نکسوس برخلاف نسخه‌های قبلی آن سادگی و ظرافت را در دستور کار قرار نداده‌اند و بیشتر به فکر امکانات داخلی این دستگاه بوده‌اند. هرچند که هنوز اطلاعات دقیق سخت‌افزاری این همراه هوشمند و پسوند نام آن نیز به رسانه ها درز نکرده است.

در تصاویر به‌دست‌آمده مورد بسیار عجیبی که به‌شدت جلب‌توجه می‌کرد، ساختار دوربین این همراه هوشمند بود که عملا مانند همراه‌های هوشمند طراحی‌شده در ۵ سال پیش به نظر می‌رسید و به‌هیچ‌عنوان ازنظر بصری چشم‌نواز نبود.

البته هنوز نمی‌توان از صحت این تصاویر اطمینان کامل داشت ولی رسانه‌های جهانی همگی نسبت به آن عکس‌العمل نشان داده و طراحی این همراه هوشمند را بسیار ضعیف دانستند.

 

موضوعی که موجب شده است تا بتوان این تصاویر را به‌عنوان یک گزینه جدی در نظر گرفت این است که شرکت هواوی هنوز هیچ عکس‌العملی نسبت به انتشار این تصاویر از خود نشان نداده است و حتی اقدام به تکذیب آن‌ها نیز نکرده است.

شایان‌ذکر است که سری نکسوس تحت نظارت مستقیم شرکت گوگل طراحی می‌شود و هر نسخه از آن را یکی از شرکت‌های شریک گوگل در ارائه همراه‌های اندرویدی به بازار مصرف روانه می‌سازد.
پیش از این شرکت‌هایی مانند ایسوس، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و سامسونگ در ساخت دستگاه‌های سری نکسوس با گوگل همکاری کرده‌اند.
 
کد مطلب: 37823
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام