۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۸

موسس مک آفی: هک اشلی مدیسون از داخل این شرکت بوده است

ایتنا- موسس شرکت بزرگ تولید نرم‌افزارهای امنیتی یعنی جان مک آفی معتقد است که ماجرای هک بسیار بزرگ و جنجالی اطلاعات سایت اشلی مدیسون از طریق افراد داخل این شرکت انجام‌گرفته است.
موسس مک آفی: هک اشلی مدیسون از داخل این شرکت بوده است


موسس شرکت بزرگ تولید نرم‌افزارهای امنیتی یعنی جان مک آفی معتقد است که ماجرای هک بسیار بزرگ و جنجالی اطلاعات سایت اشلی مدیسون از طریق افراد داخل این شرکت انجام‌گرفته است.


به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری gizmodo، شرکت‌های امنیتی مدت‌ها است که به‌مراتب از هکرها عقب افتاده‌اند ولی هنوز همنام‌هایی در این رده هستند که مورد اعتماد اذهان عمومی قرار دارند. یکی از این نام‌ها، مک آفی است که نرم‌افزار ضدویروس آن برای سال‌ها در کشور ما به‌عنوان یک گزینه قابل‌اعتماد   قرار می‌گیرد.

موسس این شرکت فردی به نام جان مک آفی است که به‌تازگی اظهار نظر بسیار جالبی درباره یکی از بزرگ‌ترین و جنجالی‌ترین هک‌های صورت گرفته یعنی هک اشلی مدیسون سخن گفته است.

مک آفی معتقد است که با توجه به ساختار این وب‌سایت و محتوای آن، ماجرای صورت گرفته به‌جای یک هک، یک نفوذ از داخل سیستم بوده و به‌احتمال فراوان کار یک زن بوده است.

شایان‌ذکر است که وب‌سایت اشلی مدیسون یک وب‌سایت کانادایی با محتوای غیراخلاقی است که مخاطبان آن افراد متاهل هستند و این وب‌سایت آنها را به خیانت به همسرانشان دعوت می‌کند.


مک آفی معتقد است که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که فردی که آنها را منتشر کرده است اطلاعات بسیار کاملی درباره نحوه انبارسازی اطلاعات در داخل این شرکت داشته است. کسی که اطلاعات ساختار پایگاه داده‌های این شرکت را نداند، نمی‌تواند اطلاعات را به این دقت و ظرافت به‌عنوان فایل‌های تبدیل‌شده در سطح عام منتشر سازد.

حال مک آفی معتقد است که بر اساس ساختار نوشته‌های فرد منتشرکننده این اطلاعات می‌توان دریافت که او جنسیتی مونث دارد. به نظر می‌رسد که مک آفی به الگوریتم‌هایی دسترسی پیدا کرده است که می‌تواند نحوه ارائه احساسات در خروجی‌های متنی افراد را تحلیل و جنسیت نویسنده را مشخص کند.
 
کد مطلب: 37822
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام