۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶

انتشار برنامه فرهنگی برای تلفن همراه

ایتنا- پیس‌اپ با هدف ایجاد رسانه‌ای نوین برای رساندن صدای هنرمندان و برنامه‌گذاران جوان کار خود را از تهران آغاز کرده است.
انتشار برنامه فرهنگی برای تلفن همراه


برنامه‌ پیس‌اپ برای سیستم‌عامل‌ iOS و اندروید منتشر شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، سینا کریمی - یکی از کارشناسان برنامه پیس‌اپ  گفت: اپلیکیشن پیس اپ (psst app) برنامه‌ رویداد محور فرهنگی، هنری و علمی است که به صورت آنلاین رویدادها را در قالب تقویم نمایش می‌دهد. در این برنامه جز دیدن رویدادها، امکان تهیه بلیت نیز تعبیه شده است.

او ادامه داد: پیس اپ به چهار بخش تقسیم می‌شود، در بخش رویداد امکان دیدن رویدادها و تهیه بلیت وجود دارد. در بخش چمدان با توجه به شهر مبدا، دارنده برنامه می‌تواند از تورهای تفریحی بیرون شهر خود مطلع شده و ثبت نام کند.

وی درباره‌ سایر بخش‌های برنامه تشیح کرد: در بخش نقشه (nearby) کاربر میتواند نزدیکترین رویدادهای اطراف خود را پیدا کند تا براحتی خود را از یک رویداد به رویداد دیگری برساند.

در «گالری» عکاسان پیس‌اپ، با عکاسی از رویدادهای شهر این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند که با اطلاعات کاملتری از فضا، رویداد مورد نظر خود را انتخاب کند.

او در ادامه بیان کرد: در اپلیکیشن پیس‌اپ امکان رویدادسازی به صورت رایگان برای کاربران فراهم شده است.

هر فرد می‌تواند با افزودن رویداد خود به طور مستقل و بدون نیاز به ارتباط با مسئولان اپلیکیشن امکان دیده شدن فعالیت فرهنگی و هنری خود را بوجود آورد.

رویدادهای افزوده شده از فیلتر برنامه عبور می‌کند تا با قوانین جمهوری اسلامی ایران مطابقت داشته باشد.

وی در پایان گفت: درتمامی بخش‌های اپلیکیشن مانند شبکه‌های اجتماعی فضای تبادل نظر فراهم شده است.

پیس‌اپ با هدف ایجاد رسانه‌ای نوین برای رساندن صدای هنرمندان و برنامه‌گذاران جوان کار خود را از تهران آغاز کرده است و در آینده فعالیت خود را در دیگر شهرهای ایران ادامه می‌دهد.

در حال حاضر از طریق برنامه "بازار" امکان دانلود این اپلیکیشن وجود دارد و از اواسط شهریور ما در لیست اپ‌استور قرار می‌گیرد.
کد مطلب: 37790
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام