کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شیائومی، تهدیدی بزرگ برای اپل

2 شهريور 1394 ساعت 12:40

ایتنا- شرکت اپل به‌شدت خدمات خود در بازار چین را بهبود خواهد بخشید زیرا مسئولان این شرکت از قدرت بالای رقیب چینی خود یعنی شیائومی بیم دارند و می‌دانند که به‌زودی علاوه بر چین، در بازار جهانی نیز باید به فکر راهکارهای جدید برای غلبه بر این شرکت باشند.




شرکت اپل به‌شدت خدمات خود در بازار چین را بهبود خواهد بخشید زیرا مسئولان این شرکت از قدرت بالای رقیب چینی خود یعنی شیائومی بیم دارند و می‌دانند که به‌زودی علاوه بر چین، در بازار جهانی نیز باید به فکر راهکارهای جدید برای غلبه بر این شرکت باشند.

به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت engadget، شرکت اینتل به‌زودی نسخه جدید سیستم‌عامل همراه خود یعنی iOS 9 را در سطح محدودی در جهان عرضه می‌کند. این سیستم‌عامل در تنها ۱۰ کشور جهان و در شهرهایی محدود عرضه خواهد شد ولی این ساختار در چین متفاوت خواهد بود. اپل در برنامه‌های خود برای بازار چین، به‌روزرسانی به این سیستم‌عامل را در ۳۰۰ شهر مختلف منتشر خواهد کرد.

ولی دلیل این امر چه چیزی است؟ اپل به‌شدت بازار خود در چین را در معرض خطر می‌بیند زیرا رقیبی بسیار نیرومند در خانه انتظار رقابت با اپل را می‌کشیده است.
شرکت شیائومی به‌عنوان یک شرکت تولید تلفن‌های همراه، یکی از روبه رشدترین شرکت‌های این صنایع محسوب می‌شود و مسئولان اپل می‌دانند که در صورت عدم ارائه خدمات تمام‌عیار در چین، بازار را به این شرکت بومی خواهند باخت.



حال مشکلات اپل به این امر ختم نخواهد شد زیرا شیائومی در سطح جهانی نیز به‌شدت در حال رشد است و به همین دلیل نیز به‌زودی اپل رقابت این شرکت در رده بین‌المللی را نیز پیش رو خواهد داشت. برای این‌که درک کنید که شیائومی با چه سرعتی در حال پیشرفت است کافی است بدانید که این شرکت تنها ۵ سال قدمت دارد و در سال ۲۰۱۰ تأسیس‌شده است ولی امروزه در جمع ۵ برند پرفروش تلفن همراه در جهان جای گرفته است.

شرکت اپل در برنامه‌ریزی‌های آینده خود تمهیدات ویژه‌ای برای رقابت با شیائومی را در نظر گرفته است ولی تنها زمان نشان خواهد داد که برنده این رقابت چه شرکتی خواهد بود و به‌زودی در کنار رقابت اپل و سامسونگ، ضلع سوم مثلث، شیائومی خواهد بود.
 


کد مطلب: 37769

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37769/شیائومی-تهدیدی-بزرگ-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir