۰
plusresetminus
شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶

رشد سالانه 9.5 درصدی بازار جهانی محصولات کنفرانس‌های ویدیویی

ایتنا - پیش‌بینی میشود که تا سال 2020 میلادی بازار جهانی محصولات کنفرانس‌های ویدیویی در اختیار چینی‌ها باشد.
رشد سالانه 9.5 درصدی بازار جهانی محصولات کنفرانس‌های ویدیویی


در حالی که تا چند سال قبل این عرصه حرفی برای گفتن نداشت، کارشناسان اعلام کردند بازار جهانی تجهیزات کنفرانس‌های ویدیویی به قدری رقابتی شده است که باید آن را بر اساس شرکت‌ها، کشورها و ابزارهای عرضه شده در این زمینه سنجید.


به گزارش ایتنا از دانیار به نقل از واتِک، مرکز تحقیقاتی Research and Markets مطالعه جدیدی را در مورد ارزش بازار جهانی محصولات مرتبط با کنفرانس‌های سازمانی انجام داد و در پایان به این نتیجه رسید که کسب و کارهای متوسط و بزرگ‌تر بیشتر در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

این مرکز تحقیقاتی توضیح داد که شرکت‌های چینی هم اکنون حاکمیت این بازار را در اختیار گرفته‌اند و پیش‌بینی میشود که تا سال ۲۰۲۰ میلادی نیز بازار جهانی محصولات کنفرانس‌های ویدیویی در اختیار چینی‌ها باشد.

شرکت‌های Avaya، سیسکو، مایکروسافت، Polycom و ZTE به ترتیب بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات مرتبط با کنفرانس‌های ویدیویی در جهان محسوب میشوند و با این وجود گفته شده است که طی ۵ سال آینده چینی‌ها بیشترین سهم از این بازار را در اختیار می‌گیرند.

 

مرکز تحقیقاتی Research and Markets بر این باور است که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ میلادی ارزش بازار جهانی محصولات مرتبط با کنفرانس‌های ویدیویی با میانگین سالانه ۹.۳۶ درصد افزایش میابد.

کارشناسان این مرکز معتقدند که افزایش تمایل سازمان‌ها برای ذخیره اطلاعات روی فضای ابری، استفاده هرچه بیشتر از نرم‌افزارهای مجازی و استقرار گسترده ابزارهای مذکور در سازمان‌ها باعث خواهد شد نحوه استفاده از کنفرانس‌های ویدیویی در سازمان‌ها تغییر کند.
 
کد مطلب: 37747
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام