۰
plusresetminus
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳

اوراکل تولیدکننده نرم‌افزارهای شخصی‌سازی Maxymiser را خرید

ایتنا - اوراکل امیدوار است نرم‌افزار Maxymiser در سیستم خدمات ابری Oracle Marketing Cloud مورد استفاده قرار بگیرد.
اوراکل تولیدکننده نرم‌افزارهای شخصی‌سازی Maxymiser را خرید


اوراکل که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ابزارهای سازمانی در جهان محسوب می‌شود با انتشار بیانیه‌ای موافقت خود را برای خرید شرکت Maxymiser از تولیدکنندگان نرم‌افزارهای شخصی‌سازی مبتنی بر فضای پردازش ابری اعلام کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت Maxymiser در حوزه نرم‌افزارهای چندمتغیره و آزمایش‌های A/B تخصص دارد و به مراکز بازاریابی و برندها امکان می‌دهد تا نسخه‌های مختلف صفحات اینترنتی را مورد بررسی قرار دهند و دریابند کدام یک با کسب و کار آنها سازگاری بیشتری دارد.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در نیویورک واقع شده است، در حوزه نرم‌افزارهای شخصی‌سازی یک موتور خودکار در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا به صورت مستمر داده‌های مشتریان را مبتنی بر الگوریتم‌های هوشمند دریافت کنند و رفتارهای مربوط به هر یک از بازدیدکنندگان سایت اینترنتی را پیش‌بینی نمایند.

«تیم براون» مدیرعامل شرکت Maxymiser گفت: «هدف ما این است که به سازمان‌ها امکان دهیم با استفاده از علوم داده، به صورت سیستماتیک آزمون‌های مورد نیاز را انجام دهند، نتایج کاربردی را به دست آورند و نیازهای مشتریان خود را پیش‌بینی کنند.»

 

شرکت اوراکل امیدوار است نرم‌افزار Maxymiser در سیستم خدمات ابری Oracle Marketing Cloud مورد استفاده قرار بگیرد و از این طریق بتواند با شرکت‌های Salesforce و Adobe رقابت بیشتری داشته باشد.

شرکت Maxymiser ادعا کرد که به کمک فناوری خود در هر ماه بیش از ۲۰ میلیارد تحلیل مربوط به رفتارهای مشتریان را برای برندهای بزرگی از جمله Allianz، HSBC، Lufthansa، Tommy Hilfiger و Wyndham ارائه می‌دهد.
 
کد مطلب: 37721
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام