۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵

گوگل نسخه جدید سیستم عامل اندروید را عرضه می‌کند

ایتنا - اندروید ۶.۰ همچنین به همراه برخی ویژگی‌های جدید این سیستم عامل عرضه خواهد شد، از جمله پشتیبانی USB نوع C و پلتفرم جدید پرداخت پول با کیف پول گوگل.
گوگل نسخه جدید سیستم عامل اندروید را عرضه می‌کند


نسخه جدید سیستم عامل موبایل معروف شرکت گوگل، رسما با نام "مارشمالو" عرضه خواهد شد.
این سیستم عامل، ششمین نسخه از اندروید خواهد بود که اکنون بزرگ‌ترین سیستم عامل موبایلی جهان به شمار می‌رود.


به گزارش ایتنا از رایورز از اینکوایر، علیرغم آن که پیش‌تر حدس زده می‌شد که اندروید M به عنوان نسخه ۵.۲ این سیستم عامل عرضه خواهد شد، اکنون شرکت گوگل رسما تایید کرده که "مارشمالو" به عنوان نسخه ششم این سیستم عامل ارائه می‌گردد.
همزمان اعلام شده که ابزارهای توسعه برای برنامه‌نویسان، و همچنین پیش‌نمایش آن در دسترس قرار گرفته تا برای ابزارهای نکسوس قابل استفاده باشد.

جمال ایسون، مدیر محصول اندروید در شرکت گوگل در این زمینه می‌گوید: «تصاویر پیش‌نمایش، تقریبا نهایی‌اند، اما با این حال برای کاربران در نظر گرفته نشده‌اند. در نظر داشته باشید که وقتی نسخه نهایی اندروید مارشمالو در پاییز امسال عرضه گردد، شما باید دستگاه اندرویدی خود را به وضعیت روز نخست خود(Factory Reset) درآورید تا بتوانید از آن پس به‌روزرسانی‌های لازم را دریافت کنید.»

گوگل هنوز تاریخ دقیق عرضه این سیستم عامل به بازار جهانی را اعلام نکرده است. با این حال به نظر می‌رسد این نسخه جدید، در دستگاه‌های تازه نکسوس که توسط LG یا Huawei ارائه خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد.


نام آندروید M برای نخستین بار در کنفرانس I/O شرکت گوگل در ماه می مطرح شد، و تمرکز آن عمدتا بر بهبود کیفیت پلتفرم خواهد بود.
این سیاست شامل یک فرایند جدید برای دسترسی نرم‌افزارها، و همچنین روش جدیدی در صرفه‌جویی باتری دستگاه است، که به گفته گوگل، باعث هوشمندتر شدن و قوی‌تر شدن دستگاه‌های مبتنی بر اندروید M خواهد شد.

اندروید ۶.۰ همچنین به همراه برخی ویژگی‌های جدید این سیستم عامل عرضه خواهد شد، از جمله پشتیبانی USB نوع C و پلتفرم جدید پرداخت پول با کیف پول گوگل.
 
کد مطلب: 37709
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام