۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷

نسل جدید سرورهای لینوکسی IBM برای سازمان‌های بزرگ و متوسط

ایتنا - سرورهای لینوکس Emperor می‌توانند در آن واحد 8 هزار رایانه مجازی یا هزاران کانتینر نرم‌افزاری را راه‌اندازی کنند.
نسل جدید سرورهای لینوکسی IBM برای سازمان‌های بزرگ و متوسط


شرکت BM سری جدید سرورهای بزرگ لینوکس خود را با نام LinuxONE معرفی کرد تا بار دیگر بتواند در این عرصه گام بردارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، این سرورها که فقط مبتنی بر سیستم عامل لینوکس فعالیت می‌کنند، به طور ویژه برای کسب و کارهای بزرگ طراحی شده‌اند.

در بیانیه این شرکت آمریکایی آمده است که سیستم‌های LinuxONE Emperor سازمان‌های بزرگ را مورد هدف قرار داده‌اند و سیستم LinuxONE Rockhopper که در همین مجموعه عرضه شده است، در سازمان‌های متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرورهای لینوکس Emperor می‌توانند در آن واحد ۸ هزار رایانه مجازی یا هزاران کانتینر نرم‌افزاری را راه‌اندازی کنند و البته باید توجه داشت که همه این اقدامات مبتنی بر یک سیستم مرکزی لینوکسی انجام می‌شود.

 

شرکت IBM توضیح داد که سیستم LinuxONE با ابزارهای متن‌باز سازگاری کامل دارد تا سازمان‌ها به راحتی بتوانند آن را با زیرساخت‌های خود سازگار کنند.

از جمله ابزارهای متن‌باز که می‌توانند در کنار این سیستم‌ها مورد استفاده قرار بگیرند می‌توان به Apache Spark، Maria، Posture و Chef اشاره کرد.

شرکت IBM این روزها در تلاش است قراردادی را با شرکت بریتانیایی Canonical Ltd به امضاء برساند تا از این طریق بتواند سیستم عامل Ubuntu را روی سرورهای LinuxONE ارائه دهد.
 
کد مطلب: 37683
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام