۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳

ویرایش همزمان یک سند توسط چند کاربر به Word 2016 اضافه شد

ایتنا - برای آزمایش این قابلیت می‌بایست سند ایجاد شده مبتنی بر نرم‌افزار Word را روی سیستم OneDrive قرار دهید.
ویرایش همزمان یک سند توسط چند کاربر به Word 2016 اضافه شد


یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های سرویس Google Apps این است که به کاربران مختلف امکان می‌دهد در آن واحد روی یک سند مشخص کار کنند. اما بد نیست بدانید با نرم‌افزار Word 2016 مایکروسافت هم می‌توانید این کار را انجام دهید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، طی چند ماه گذشته قابلیت ویرایش همزمان در نرم‌افزارهای Word 2016 و SharePoint 2016 ارائه شد و مایکروسافت هم‌اکنون روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد این نخستین باری است که کاربران سرویس OneNote هم می‌توانند این امکان را در اختیار داشته باشند.

بر اساس مطلب وبلاگی مایکروسافت گفته شد که این قابلیت‌های جدید در Office 2016 Preview ارایه شده است تا کاربران نسخه آزمایشی این مجموعه نرم‌افزاری جدید را مورد استفاده قرار دهند.

ویرایش همزمان در اسناد سازمانی به این معنی خواهد بود که شما می‌توانید در مجموعه نرم‌افزاری Office 2016 که توسط همکاران ارایه شده است ویرایش‌های لازم را انجام دهید و اطلاعات مورد نیاز را به آن اضافه کنید. در این میان دیگر کاربرانی که به این سند دسترسی داشته باشند نیز به صورت همزمان می‌توانند آن را مورد ویرایش قرار دهند.

 

تمامی این ویرایش‌های می‌تواند در آن واحد و به صورت همزمان انجام شود و به عبارت دیگر یک سند سازمانی در محیط داخلی بر اساس دسترسی‌های تعریف شده به اشتراک گذاشته شود.

مایکروسافت در وبلاگ خود گفت: «برای آزمایش این قابلیت می‌بایست سند ایجاد شده مبتنی بر نرم‌افزار Word را روی سیستم OneDrive قرار دهید تا دو یا چند همکار شما به صورت همزمان به آن دسترسی داشته باشند. مطمئن شوید کاربرانی که به این سند دسترسی دارند، اجازه ویرایش آن را دارند. زیرا این قابلیت به آنها امکان می‌دهد انواع اصلاحیه‌های مورد توجه خود را روی آن اعمال کنند.»
 
کد مطلب: 37635
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام