۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴

آپدیت بعدی ویندوز آرتی مایکروسافت شامل منوی استارت و صفحه قفل جدید خواهد بود

ایتنا- ویندوز 8 را می‌توان یکی از ضعیف‌ترین پلتفرم‌های تولید شده توسط ردموندی‌ها دانست که دارای یک نسخه محدودتر با پس وند آرتی است.
آپدیت بعدی ویندوز آرتی مایکروسافت شامل منوی استارت و صفحه قفل جدید خواهد بود


 هرچند تقریباً هیچ تولیدکننده‌ای به‌جز خود مایکروسافت از این نسخه ویندوز 8 پشتیبانی نکرد، با این حال دو نسل از سرفیس با ویندوز آرتی راهی بازار شد.


از محدودیت‌ها و ضعف‌های این نسخه از ویندوز 8 که بگذریم، مایکروسافت در نظر دارد برای حسن ختام امکانات آن در آینده‌ای نزدیک یک بسته به‌روزرسانی منتشر کند که شامل منوی استارت و صفحه قفل جدید خواهد بود.

ماه گذشته بود که رئیس بخش اینسایدرهای ویندوز 10 Gabe Aul، خبر انتشار قریب‌الوقوع یک بسته به‌روزرسانی برای ویندوز آرتی را اعلام کرد.

حال اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد آپدیت مذکور شامل منوی استارت و صفحه قفل جدید برای ویندوز آرتی خواهد بود.

بر کسی پوشیده نیست که دیگر هیچ محصولی بر پایه ویندوز آرتی راهی بازار نخواهد شد، با این حال ردموندی‌ها برای جبران محدودیت‌های اعمال شده برای دارندگان سرفیس‌های مبتنی بر این نسخه از ویندوز 8، قصد دارند در آینده‌ای نزدیک یک به‌روزرسانی جدید را منتشر کنند که حداقل ظاهر ویندوز 8٫1 آرتی را به ویندوز 10 نزدیک کند.

به‌روزرسانی مذکور قرار است اوایل ماه آینده منتشر گردد، با این حال هنوز تاریخ دقیق آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ناگفته نماند که هنوز مشخص نیست منوی جدید ویندوز آرتی دقیقاً مشابه منوی پویای ویندوز 10 طراحی گردیده یا خیر، با این حال این به‌روزرسانی یک حرکت مثبت از سوی ردموندی‌ها برای نشان دادن پشتیبانی از کاربران محدود این نسخه از ویندوز قلمداد می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، آپدیت بعدی ویندوز آرتی امکان اجرای اپلیکیشن‌های مدرن به در حالت دسکتاپ را همراه نخواهد داشت و این بدان معناست که کماکان اپلیکیشن‌های محیط مترو به صورت تمام صفحه اجرا خواهند شد و از قابلیت‌های منحصر به فردی همچون کوانتوم و دسکتاپ مجازی در تبلت‌های ویندوز RT خبری نخواهد بود.

بدون شک این آخرین به‌روزرسانی مایکروسافت برای ویندوز آرتیست که لااقل می‌تواند دارندگان این نسخه را به خرید دستگاهی با ویندوز 10 پیش‌فرض ترغیب کند.

منبع : فارنت
کد مطلب: 37572
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین مشکل من با سیستم عامل های جدید رنگبندیشونه. همه چی نیمه شفاف، با رنگ های ضعیف و اب شسته... برای همین هیچ وقت نتونستم دل از ویندوز اکس پی بکنم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام