۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۶

لینکدین در انتظار درآمد ٦٧٩,٨٠ میلیون دلاری

ایتنا- لینکدین، امسال ضررمالی را نیز تجربه کرده است!
لینکدین در انتظار درآمد ٦٧٩,٨٠ میلیون دلاری


شبکه رسانه‌ای لینکدین که بزرگ‌ترین پلتفرم اجتماعی سازمانی در جهان محسوب می‌شود، با انتشار گزارش مالی خود برای فصل دوم سال مالی جاری اعلام کرد که بهتر از پیش‌بینی‌های قبلی ظاهر شده است.


براساس گزارش زد.دی.نت، این شرکت بزرگ فناوری اعلام کرد که در سه ماهه دوم امسال ۶۸‌ میلیون دلار ضرر خالص معادل ۵۳ سنت به‌ازای هر سهم را تجربه کرده است.

درآمدهای غیرحسابرسی‌شده (Non-GAAP) لینکدین در این دوره زمانی ۵۵ سنت به‌ازای هر سهم بوده است تا با این اتفاق مجموع درآمدهای این شرکت ۷۱۲‌ میلیون دلار محاسبه شود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۳‌ درصدی را نشان داد.

وال‌استریت از مدت‌ها قبل پیش‌بینی کرده بود که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی سازمانی جهان در دومین سه ماهه امسال به‌ازای هر سهم خود در تالار بورس ۳۰ سنت درآمد کسب می‌کند تا مجموع درآمدهای آن به ٦٧٩,٨٠ ‌میلیون دلار برسد.

این شبکه اجتماعی تخصصی هم‌اکنون ۳۸۰ ‌میلیون مشترک فعال در سراسر جهان دارد و گفته می‌شود هر ثانیه دو نفر به مجموع مشترکان آن افزوده می‌شود.

«جِف وینر»، مدیرعامل لینکدین با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «در فصل دوم سال جاری فعالیت‌های خود را به‌گونه‌ای دنبال کردیم تا بتوانیم پایه اصلی برای موفقیت‌های آتی را ثابت کنیم. همان‌طور که از قبل گفته شده بود، فصل نخست سال ۲۰۱۵ دوره نقل و انتقالات عملیاتی بود و همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم درآمدهای ما کاهش قابل‌ملاحظه پیدا کرد».

از بین سه زیرمجموعه اصلی شرکت لینکدین بخش Talent Solutions بیشترین درآمد و بالاترین رشد سالانه را به دست آورد و توانست در سه ماهه یادشده ۴۴۳ ‌میلیون دلار به دست آورد.

این رقم نسبت به درآمدهای همین بخش در مدت مشابه سال قبل رشد ۳۸‌ درصدی را نشان داد.

منبع: روزنامه شرق
کد مطلب: 37558
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام