۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶

مایکروسافت و Salesforce باهم شرکت Informatica را خریدند

ایتنا - قرار شد Informatica حدود 5.3 میلیارد دلار معادل 48.75 سنت به‌ازای هر سهم در بازار بورس پول نقد دریافت کند.
مایکروسافت و Salesforce باهم شرکت Informatica را خریدند


شرکت Informatica روز گذشته قرارداد مشترکی را به امضا رساند تا بر اساس آن مایکروسافت و Salesforce به صورت مشترک آن را خریداری کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این قرارداد به صورت محرمانه منعقد شد و سپس شرکت Informatica به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ابزارهای داده در جهان آن را تایید کرد.

بر اساس اطلاعات موجود قرار شد Informatica حدود ۵.۳ میلیارد دلار معادل ۴۸.۷۵ سنت به‌ازای هر سهم در بازار بورس پول نقد دریافت کند.

این شرکت در آینده توسط مرکز سرمایه‌گذاری Permira و «بنیاد سرمایه‌گذاری بازنشستگی کانادا» مدیریت می‌شود. ولی مایکروسافت و Salesforce به عنوان سرمایه‌گذاران استراتژیک آن خواهند بود تا بتوانند از فناوری‌ها و حق امتیازهای Informatica استفاده کنند.

 

«آنیل چاکاراوارتی» مدیر تولید کنونی شرکت Informatica در آینده مدیریت این شرکت را در اختیار می‌گیرد. او پس از اتمام قراردادهای مذکور به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را آغاز می‌کند تا جایگزین «سهیل عباسی» شود.

دو شرکت مایکروسافت و Salesforce پیش‌ از این همکاری‌های گسترده‌ای با Informatica داشتند و در زمینه توسعه فناوری‌های تحلیل داده اقدامات فراوانی را به انجام رساندند. لازم به ذکر است Informatica هم‌اکنون ابزارهای تحلیل فراوانی را برای سرویس خدمات ابری AWS آمازون به تولید می‌رساند.
 
کد مطلب: 37525
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام