کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چین، میعادگاه معرفی شهرهای هوشمند

19 مرداد 1394 ساعت 13:04

ایتنا- در بازه زمانی کمتر از یک ماه شاهد میزبانی شهر شن زن کشور چین برای سمینار شهرهای هوشمند خواهیم بود و در میان لیست شرکت‌های شرکت کننده در این نشست، نام‌های بزرگی نیز به چشم می‌خورد.




در بازه زمانی کمتر از یک ماه شاهد میزبانی شهر "شنزن" کشور چین برای سمینار شهرهای هوشمند خواهیم بود و در میان لیست شرکت‌های شرکت کننده در این نشست، نام‌های بزرگی نیز به چشم می‌خورد.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت Digitimes، برنامه‌ریزی‌های اصلی برای برگزاری سمینار شهرهای هوشمند در کشور چین به پایان رسیده است و به زودی و پیش از پایان ماه اوت میلادی شاهد شروع این سمینار در شهر شنزن در این کشور خواهیم بود.

از جمله بزرگ‌ترین نام‌هایی که در این سمینار حضور خواهند داشت می‌توان به مواردی مانند تن سنت(Tencent)، علی بابا(Alibaba)، آبر(Uber)، دیجیتال چاینا(Digital China)، اینسپور(Inspur)، چاینا موبایل(China Mobile)، تلکام چین(China Telecom) و انستیتوی برنامه‌ریزی و طراحی پست و ارتباطات مخابراتی جیانگ سو(Jiangsu Posts and Telecommunications Planning and Design Institute) اشاره کرد.

در این سمینار قرار است تا کشورهای مختلف جهان برای معرفی شهرهای هوشمند خود اقدام کنند و در این راستا نیز پیش‌بینی شده است که شاهد معرفی و بررسی بیشتر از ۶۰ شهر هوشمند در این دوره از نشست باشیم که مسلما خواهند توانست شرایط بسیار مناسبی برای الهام گیری کشورها از دستاوردهای دیگر کشورها را مهیا سازند.

گفتنی است که بنا بر پیش‌بینی‌ها تعداد شرکت‌های فعال در این دوره از نمایشگاه به بیشتر از ۲۰۰ مورد خواهد رسید که این امر می‌تواند این نمایشگاه را به یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های مربوط به شهرهای هوشمند تبدیل سازد.
 


کد مطلب: 37523

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37523/چین-میعادگاه-معرفی-شهرهای-هوشمند

ايتنا
  https://www.itna.ir