۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳

جنرال الکتریک برای سازمان‌های بزرگ خدمات ابری ارائه کرد

ایتنا - پلتفرم‌-به‌عنوان-خدمات جنرال الکتریک برای تحلیل و ساماندهی داده‌های صنعتی طراحی شده و مبتنی بر پلتفرم Predix فعالیت می‌کند.
جنرال الکتریک برای سازمان‌های بزرگ خدمات ابری ارائه کرد


شرکت General Electric خدمات پردازش ابری ویژه برای اینترنت اشیاء ارائه کرده است و اولویت اصلی آن در سرویس مذکور تمرکز روی سازمان‌های بزرگ از جمله هوانوردی، خدمات درمانی، انرژی و حمل‌و‌نقل است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، این شرکت توضیح داد که پلتفرم‌-به‌عنوان-خدمات(PaaS) آنها برای تحلیل و ساماندهی داده‌های صنعتی طراحی شده است و مبتنی بر پلتفرم Predix فعالیت می‌کند تا سازمان‌ها بتوانند ابزارهای مورد نظر خود را به راحتی روی آن ایجاد کنند.

این سیستم می‌تواند مدیریت لحظه‌ای داده‌های عملیاتی را در اختیار بگیرد تا مدیران سازمان بتوانند تصمیمات خود را سریع‌تر و بهتر اتخاذ کنند.

شرکت General Electric توضیح داد که دریافت و تحلیل لحظه به‌لحظه انواع مختلف داده‌ها، از اطلاعات یک هواپیما گرفته تا داده‌های تخصصی هزاران حسگر هوشمند می‌تواند در این سیستم تحلیل و نتایج حاصل از آن در هر لحظه ارائه شود.

 

شرکت SoftBank که از بزرگ‌ترین اپراتورهای موبایلی و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در ژاپن محسوب می‌شود، دسامبر گذشته مجوز مربوط به فناوری پلتفرم Predix را صادر کرد تا مشتریان سازمانی آن بتوانند تمام ابزارهای کاربردی موردنیاز خود را به راحتی ایجاد کنند.

هم‌اکنون تعداد زیادی از مراکز ارائه‌دهنده خدمات پردازش ابری از جمله AWS آمازون، Azure مایکروسافت و ... بر بازارهای نوظهور و اینترنت اشیاء تمرکز دارند و جنرال الکتریک با همین سیاست می‌کوشد وارد بازار جهانی خدمات ابری شود.
 
کد مطلب: 37486
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام