کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت چینی به دنبال سرمایه‌گذاری در اچ‌.تی.سی

13 مرداد 1394 ساعت 13:47

ایتنا- شرکت اچ‌.تی.سی که در طول دو سال گذشته با مشکلات فراوانی روبرو شده است، یک شرکت بزرگ خدمات اینترنتی در چین را علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری می‌بیند.




شرکت اچ‌.تی.سی که در طول دو سال گذشته با مشکلات فراوانی روبرو شده است، یک شرکت بزرگ خدمات اینترنتی در چین را علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری می‌بیند.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبری Digitimes، شرکت چینی کویی هو ۳۶۰ (Qihoo 360) که در رده خدمات امنیتی اینترنت مشغول به فعالی است، علاقه خود را برای سرمایه‌گذاری در شرکت اچ‌.تی.سی اعلام کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، این کمپانی چینی قصد دارد تا بخش عمده‌ای از سهام شرکت اچ‌.تی.سی را خریداری کند و گفته می‌شود که حتی درباره انجام خرید میزان ۳۱.۵ درصد از سهام این شرکت نیز پیشنهاد خود را ارائه کرده است.

به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا این سهام‌ها را به صورت مستقیم از سهام‌داران بزرگ این شرکت تایوانی خریداری کند تا به کمک این روش، رسما وارد بازار تلفن‌های همراه هوشمند شود.


شایان ذکر است که شرکت کویی هو به‌تازگی اقدام‌هایی را در راستای ورود به بازار همراه‌های هوشمند در رده کشور چین انجام داده‌ است و قصد دارد تا با خرید سهام اچ‌.تی.سی به سراغ جهانی کردن این فعالیت‌ها برود.

شرکت اچ‌.تی.سی در طول سه ماه دوم سال ۲۰۱۵ با ضرری ۱۶۳ میلیون دلاری روبرو شده است و این ارقام درحالی به دست آمده است که میزان فروش این شرکت نزدیک به یک میلیارد دلار بوده است.

شایان ذکر است که هنوز خبری درباره نحوه انجام این معامله و عکس‌العمل سهام‌داران نسبت به این علاقه‌مندی منتشر نشده است.
 


کد مطلب: 37410

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37410/شرکت-چینی-دنبال-سرمایه-گذاری-اچ-تی-سی

ايتنا
  https://www.itna.ir