۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳

چگونه بفهمیم ایمیل‌های دریافتی قبل از باز کردن در جی‌میل ردیابی می‌شوند؟

ایتنا-به کمک برنامه Ugly Email متوجه شوید که ایمیلتان توسط تبلیغ‌کنندگان در حال ردیابی است یا خیر؟
چگونه بفهمیم ایمیل‌های دریافتی قبل از باز کردن در جی‌میل ردیابی می‌شوند؟


ابزار پنهانی وجود دارد که می‌تواند ببیند چه زمانی ایمیل خود را بازکرده‌اید،روی چه لینکی کلیک کرده‌اید و مکان شما کجا بوده است!


به گزارش خبرآنلاین، این ابزارها برای بازاریابی اینترنتی ساخته‌شده و به‌ظاهر قانونی است تا بتواند در قبال دریافت خدمات رایگان ایمیل، اطلاعاتی از شمارا برای تبلیغ‌کنندگان ارسال کند.

اما این موضوع که نقض حریم خصوصی دارندگان ایمیل محسوب می‌شود را چگونه می‌توان ردیابی کرد و اصولاً چگونه می‌توان فهمید این ایمیلی که هنوز باز نشده و در باکس نامه‌های شما ظاهرشده، مظنون است یا نه؟

برنامه‌ای بنام Ugly Email به همین منظور ایجادشده تا قبل از اینکه روی ایمیل موردنظر کلیک کنید به شما می‌گوید که این ایمیل توسط تبلیغ‌کنندگان در حال ردیابی است!

برای نصب این برنامه حتماً باید مرورگر گوگل کروم داشته باشید و روی این لینک کلیک کنید.

پس از ظاهر شدن صفحه روی Add to Chrome کلیک کنید تا به‌عنوان یک افزونه/ extention روی سیستم شما نصب شود.(اگر نصب نشد از فیلترشکن استفاده کنید)

حالا جی میل خود را بازکنید.اگر ایمیل مظنونی وجود داشته باشد یک علامت «چشم مانند» کنار موضوع ایمیل به شکل زیر ظاهر می‌شود.


گفتنی است سرویس‌های تبلیغاتی مانند Bananatag، Streak یا Yesware کارشان ردیابی ایمیل برای موضوعاتی مانند کاریابی و تبلیغات محصولات از طریق اینترنت است و ugly email با خواندن دست آن‌ها قبل از باز کردن ایمیل، به کاربر هشدار لازم را می‌دهد.
کد مطلب: 37402
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام