۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴

سامسونگ از سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین برای گوشی‌های هوشمند نازک رونمایی کرد

ایتنا- با سنسور جدید 16 مگاپیکسلی سامسونگ امکان توسعه گوشی‌های همراه با ضخامت کمتر فراهم خواهد شد.
سامسونگ از سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین برای گوشی‌های هوشمند نازک رونمایی کرد


در بازار گوشی‌های هوشمند هر روزه شاهد رونمایی از دستگاه‌های باریک‌تر هستیم و به همین جهت مولفه‌های سخت‌افزاری داخل این گوشی‌ها نیز باید از ابعاد و اندازه کوچک‌تری برخوردار شوند. 


به‌منظور هماهنگی هرچه بیشتر با این روند باریک‌‌‌‌‌‌‌تر شدن گوشی‌های هوشمند، شرکت سامسونگ اعلام کرده تولید انبوه سنسور عکس‌برداری 16 مگاپیکسلی جدیدی با پیکسل‌هایی به اندازه یک میکرومتر را آغاز کرده است. 

در بیانیه رسمی در جهت معرفی این محصول سامسونگ اینچنین عنوان شده است: سنسور جدید 16 مگاپیکسلی سامسونگ ساخته‌شده با پیکسل‌های یک میکرومتری، ارتفاع ماژول را تا 20 درصد در مقایسه با ماژول‌های 16 مگاپیکسلی فعلی 1.12 میکرومتری کاهش می‌دهد. 

این ترکیب امکان توسعه گوشی‌های همراه با ضخامت کمتر را فراهم خواهد کرد. سامسونگ عنوان کرده این سنسور تصویر جدید، از تکنولوژی ISOCELL بهره می‌برد که به افزایش حساسیت نور و بالابردن کیفیت تصاویر در مقایسه با سنسورهای پیشین با پیکسل‌های 1.12 میکرومتری منجر خواهد شد. 

با توجه به شروع تولید انبوه این سنسورها توسط سامسونگ به نظر می‌رسد در سال جاری می‌توانیم شاهد بهره‌گیری از آن‌ها در دستگاه‌های جدید باشیم. 

منبع : فارنت
کد مطلب: 37346
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام