کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهبود کیفیت زندگی در خواب با اختراع جدید نینتندو

خبرگزاری فارس , 6 مرداد 1394 ساعت 9:21

ایتنا- محصول جدید نینتندو رقیبی جدی برای مچ‌بندهای حفظ سلامت به شمار می‌رود.




نینتندو اختراع جدیدی را به ثبت رسانده که از برنامه‌های این شرکت برای ارتقای کیفیت زندگی حتی در خواب خبر می‌دهد.


به گزارش ایتنا از فارس، این اختراع کوچک از نظر ظاهری شبیه به یک ساعت دیجیتال زنگ دار است که بسیاری از مردم از آن برای برخواستن از خواب استفاده می‌کنند.

این محصول رقیبی برای مچ‌بندهای حفظ سلامت و دیگر ابزاری است که برای بررسی علائم حیاتی بدن، بررسی میان کالری مصرفی، محاسبه ضربان قلب و ... طراحی شده ولی امکانات گسترده‌تری در مقایسه با آنها دارد.

ابزار یاد شده با محاسبه و بررسی حرکات بدن فرد در زمان خواب، دمای بدن او و ... به وی کمک می‌کند تا خواب شبانه بهتر و سلامت بیشتری داشته باشد.

این وسیله که به شکلی مشابه با دیگر وسایل الکترونیک شارژ می‌شود در داخل خود مجهز به یک پروژکتور هم هست که تصاویر و اطلاعات ضروری مانند دمای اتاق و ... را به سقف اتاقی که فرد در ان خوابانده می‌تاباند.

ابزار یاد شده به مجموع شرایط یک اتاق امتیاز می‌دهد و اگر اتاق بیش از حد گرم باشد، ضربان قلب فرد نامنظم باشد و وضعیت تنفس وی مطلوب نباشد، امتیاز نهایی پایین خواهد بود.

در غیر این صورت امتیازها بهتر خواهند بود. با توجه به تابانده شده این اطلاعات به سقف فرد می‌تواند در حین خواب انها را کنترل کند.

ابزار یاد شده مجهز به حسگرهای متنوعی است که می‌تواند با بررسی شرایط فرد در خواب به داده‌های مورد نظر برای بررسی و برآورد شرایط او دست یابد. هنوز زمان مشخصی برای عرضه این محصول اعلام نشده است.


کد مطلب: 37299

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37299/بهبود-کیفیت-زندگی-خواب-اختراع-جدید-نینتندو

ايتنا
  https://www.itna.ir