کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دل ارزان‌ترین حافظه فلش سازمانی جهان را عرضه کرد

5 مرداد 1394 ساعت 15:44

ایتنا - این فناوری با هزینه ارزان‌تر از 0.53 دلار به‌ازای هر گیگابایت مبتنی بر فناوری فلش چندگانه در اختیار کسب و کارها قرار می‌گیرد.




شرکت دل ادعا کرد جدیدترین، پیشرفته ترین، ارزان‌ترین و کاربردی‌ترین حافظه فلش جهان مخصوص ذخیره اطلاعات سازمانی را روانه بازار کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، این حافظه جامد که با نام RI SSD‌ شناخته می‌شود، مبتنی بر فناوری سلولی سه سطح (TLC) و با سیستم 3D NAND ساخته شده است و از ماه آینده در سری محصولات Storage SC شرکت دل روانه بازار می‌شود.

دل با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه توضیح داد: «ترکیب این فناوری‌ها، حافظه‌های فلش و هارددیسک‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا سیستم‌های ذخیره‌سازی فلش را با ارزان‌ترین قیمت در اختیار بگیرند و ظرفیت خود را مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته تا چند برابر افزایش دهند.»

این شرکت اظهار داشت که Dell Storage SC4020 در کلاس راهکارهای سازمانی ذخیره‌سازی اطلاعات با هزینه ارزان‌تر از ۰.۵۳ دلار به ازای هر گیگابایت مبتنی بر فناوری فلش چندگانه در اختیار کسب و کارها قرار می‌گیرد.

 

«آلان آتکینسون» مدیر مرکز Dell Storage گفت: «دل ضمن پشتیبانی از آخرین فناوری فلش اعلام می‌دارد که هزینه استفاده از این فناوری برای سازمان‌ها به میزان قابل ملاحظه کاهش خواهد یافت تا عموم کسب و کارها بتوانند اطلاعات خود را با هزینه کم مبتنی بر فناوری‌های جدید در اختیار بگیرند.»

او در ادامه توضیح داد: «با این پیشرفت جدید می‌توانیم هزینه‌های سازمانی مربوط به ذخیره اطلاعات را به میزان قابل ملاحظه کاهش دهیم، امکان استفاده از راهکارهای جدید برای عموم سازمان‌ها فراهم آوریم و به مشتریان خود امکان دهیم نسل جدید حافظه‌های فلش سازمانی را خریداری کنند.»
 


کد مطلب: 37252

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37252/دل-ارزان-ترین-حافظه-فلش-سازمانی-جهان-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir