۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱

IBM پنجاه ابزار سازمانی خود را متن‌باز کرد

ایتنا - فرآیند متن‌باز شدن محصولات IBM در صنایع مختلف از جمله بیمه، فروش محصولات و خدمات مالی تاثیرات خود را برجا می‌گذارد.
IBM پنجاه ابزار سازمانی خود را متن‌باز کرد


شرکت IBM اعلام کرد به زودی بیش از ۵۰ ابزار، نرم‌افزار و سرویس مبتنی بر فضای پردازش ابری خود را متن‌باز می‌کند تا از این طریق بتواند تعداد بیشتری از مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری را به سمت خود بکشاند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت سیستم جدیدی با نام developerWorks Open ارائه کرده است که به با متن‌باز کردن نرم‌افزارها و ارائه کدهای منبع مربوط به فناوری‌های IBM، سرعت توسعه پروژه‌ها را افزایش می‌دهد.

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار از طریق سیستم مذکور می‌توانند به کدهای منبع دسترسی داشته باشند و همچنین منابع آموزشی مربوط به هر یک از محصولات IBM را در اختیار بگیرند.

شرکت IBM امیدوار است با این کار شکاف میان سیستم‌های متن‌باز و اهداف تعیین شده برای پاسخگویی به نیاز کسب و کارها را از میان بردارد.

فرآیند متن‌باز شدن محصولات IBM مبتنی بر پروژه‌های مختلف به انجام می‌رسد و در صنایع مختلف از جمله بیمه، فروش محصولات و خدمات مالی تاثیرات خود را برجا می‌گذارد. محصولات متن‌باز این شرکت پلتفرم-به‌عنوان-خدمات IBM Bluemix را نیز ارتقاء می‌دهد.

 

بخشی از محصولات شرکت IBM که طی اقدام مذکور متن‌باز شده‌اند به قرار زیر اعلام شده است:
• سیستم IBM Ready App برای صنعت بهداشت و درمان، که می‌تواند پرونده الکترونیکی بیماران را نشان دهد
• سیستم IBM Ready Apps برای صنعت بیمه، بانک و فروش محصولات
• سیستم Activity Streams که نحوه تعامل کاربران با ابزارهای کاربردی مختلف را مدل‌سازی می‌کند
• سیستم Agentless System Crawler که یک ابزار مانیتورینگ ابری و چارچوب کاری تحلیلی محسوب می‌شود
• سیستم IBM Analytics مخصوص Apache Spark

همان طور که پیش‌تر گفته شده بود، مرکز تولید نرم‌افزارهای سازمانی IBM مهم‌ترین رکن برای موفقیت این شرکت در آینده محسوب می‌شود و به همین خاطر سرمایه‌گذاری‌های اصلی روی آن صورت می‌گیرد.
 
کد مطلب: 37249
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام