۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱

همه ابزارهای کاربردی مایکروسافت در نسخه سازمانیCortana

ایتنا - سیستم Cortana با این مجموعه کاربردی به صورت رسمی وارد سازمان‌ها خواهد شد.
همه ابزارهای کاربردی مایکروسافت در نسخه سازمانیCortana


شرکت مایکروسافت تصمیم دارد پاییز امسال سرویس جدید اشتراکی برای کاربران خود را با نام Cortana Analytics Suite معرفی کند تا تمام سرویس‌های مجزای پردازش ابری آن به صورت یکپارچه در خدمات Cortana عرضه شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، در حال حاضر پیش‌نمایشی ارائه شده است که تمام این سرویس‌های مجزا روی مجموعه جدید را به صورت یکپارچه نشان می‌دهد.

این مجموعه کاربردی جدید ابزارهای زیر را شامل می‌شود:
Power BI، Azure Machine Learning،‌ Azure HDInsight، Azure Stream Analytics، Azure Data Lake،‌ Azure SQL Data Warehouse، Azure Data Factory،‌ Azure Data Catalog، Azure Event Hubs و سیستم جدید Project Oxford.

مایکروسافت به عنوان مهم‌ترین قابلیت این مجموعه سازمانی چندین سناریوی تحلیل را تعریف کرده است تا سازمان‌ها به واسطه آن بتوانند علاوه بر مشخص کردن وضعیت کنونی، پیش‌بینی دقیق از وضعیت آتی بازار را در اختیار داشته باشند.

 

سیستم Cortana که در اصل دستیار دیجیتالی مایکروسافت محسوب می‌شود، با این مجموعه کاربردی به صورت رسمی وارد سازمان‌ها خواهد شد.

شرکت مایکروسافت تلاش می‌کند بهترین ابزارهای سازمانی خود را در قالب مجموعه Cortana Analytics Suite ارائه دهد تا کسب وکارها بتوانند در قابل یک دستیار دیجیتالی کاربردی از آن استفاده کنند.
 
کد مطلب: 37095
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام