۳
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۱
به دلیل کیفیت نامطلوب

فروش اینترنت مخابرات در شش استان متوقف شد

ایتنا- اعتراض کاربرانی که از سرویس اینترنت شرکت مخابرات استفاده می‌کنند، بالاخره باعث قطع این سرویس در برخی مناطق شد!
فروش اینترنت مخابرات در شش استان متوقف شد


وضعیت پهنای باند اینترنت مصرفی از سوی شرکتهای مخابرات استانی در شش استان آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی و همدان براساس شاخصهای تکلیفی در الحاقیه پروانه مخابرات در وضعیت نامطلوب است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام خبر فوق گفت: مطابق بازرسی‌ها و ارزیابی‌های بعمل آمده از وضعیت پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکتهای مخابرات استانی، وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت در این استانها، باعث کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان شده است.

غلامرضا داداش‌زاده افزود: در این مورد تذکر و اخطاریه‌های لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند داده شده و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان، پیگیریهای لازم برای ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه جذب مشترک جدید در این وضعیت باعث کم‌فروشی می‌شود تصریح کرد: ادارات کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مناطق نه‌گانه بر فرایند توقف فروش در این شش استان نظارت داشته و درصورت عدم توقف فروش از سوی شرکتهای مخابرات استانی، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کم‌فروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران بایستی پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشترک جدید اقدام کند.
کد مطلب: 37059
نام شما
آدرس ايميل شما


حامد
feedback
Iran, Islamic Republic of
ای کاش استان گلستان هم در این لیست قرار میگرفت تا لااقل کاربران تکلیف خودشون رو بدونن
چون سرویس مخابرات این استان در اکثر مواقع افت سرعت زیادی داره به حدی که روی سرویس 1 مگابیت بر ثانیه سرعت کمتر از 10 کیلوبایت بر ثانیه هست
محسن
feedback
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا یک موج منفی ضد مخابرات راه افتاده ، به نظر من قیمتش که خوبه و کیفیتش هم مناسبه
مگه آدم مشکله از شرکت های x و y که گرونتر میدند سرویس بخره
علیرضا
feedback
Iran, Islamic Republic of
چقدم که به این اخطارهای سازمان تنطیم اهمیت میده مخابرات
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام