۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸

VMware نسخه سبک شده لینوکس را عرضه کرد

ایتنا - Photon به سازمان‌ها کمک می‌کند کانتینرهای نرم‌افزاری و ماشین‌های مجازی را روی یک پلتفرم واحد در اختیار داشته باشند.
VMware نسخه سبک شده لینوکس را عرضه کرد


شرکت VMware از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای مجازی‌سازی در جهان محصول جدیدی را با نام Photon Linux معرفی کرد که نسخه سبک شده سیستم‌عامل لینوکس محسوب می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سیستم Photon Linux به عنوان کانتینر نرم‌افزاری جدید می‌تواند در فضاهایی مانند Docker، rkt و Garden از سیستم‌عامل پشتیبانی کند.

شرکت VMware این نسخه سبک شده از لینوکس را ارائه کرد تا سازمان‌ها بتوانند تمامی ابزارهای کاربردی مورد نیاز خود را به آسانی مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار بگیرند. این سیستم می‌تواند تمامی این ابزارها را به صورت یکپارچه در فضای ابری ارایه دهد.

شرکت VMware هم‌اکنون یک فایل ویدیویی منتشر کرده است که نحوه نصب سیستم Photon را نشان می‌دهد و کاربران درمیابند که چگونه Dockerized NGINX را در قالب یک سیستم عامل جدید در اختیار بگیرند.

 

این شرکت روی سایت اینترنتی خود توضیح داد: «پروژه Photon به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند کانتینرهای نرم‌افزاری و ماشین‌های مجازی خود را به صورت همزمان روی یک پلتفرم واحد در اختیار داشته باشند و بتوانند تمامی ابزارهای موجود در کانتینرهای نرم‌افزاری را در سیستم‌های مجازی مورد استفاده قرار دهند».

سیستم توزیع نرم‌افزاری Photon یکی از قابلیت‌هایی محسوب می‌شود که شرکت Red Hat نیز برای توسعه آن سرمایه‌گذاری‌های فراوان انجام داده است.
کد مطلب: 37053
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام