۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴

انتظارات مجلس از وزارت ارتباطات برآورده نشد

ایتنا- وزارت ارتباطات برای اجرای پروژه هایی از جمله شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک، انتظارات مجلس را برآورده نکرد.


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان بودجه به پروژه های ارتباطی کشور گفت: وزارت ارتباطات در اجرای این پروژه ها انتظارات مجلس را برآورده نکرد.


به گزارش ایتنا از مهر، روح الله عباسپور با بیان اینکه عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاههای زیرمجموعه آن با حضور مسئولان این وزارتخانه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: این وزارتخانه برای اجرای پروژه هایی از جمله شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک، انتظارات مجلس را برآورده نکرد.

وی گفت: سال گذشته براساس موافقت مجلس، ۴ هزار میلیارد تومان بودجه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعلق گرفت تا این وزارتخانه ماموریتهای ارتباطی خود از جمله توسعه پهنای باند، شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک را اجرایی کند از این میزان۲۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت و تخصیص یافت اما انتظاراتی که از آن می رفت نسبت به اعتبارات تخصیص داده شده محقق نشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: البته این به آن معنی نیست که این وزارتخانه هیچگونه توفیقی در اجرای تکالیف خود نداشته است، بلکه اقداماتی نیز در حوزه های مختلف ارتباطی انجام داده که در مجموع مثبت ارزیابی می شود.

عباسپور افزود: وزارت ارتباطات برنامه های خوبی برای آینده دارد و این برنامه ها را در کمیسیون صنایع و معادن مطرح کرده است.


کد مطلب: 36938
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
انتظار مجلس رو که همه میدونیم. این همون مجلسیه که اینترنت خانگی رو به 128 کیلو محدود کرده بود. همون مجلسی که به وزیر به خاطر تلاش برای افزایش پهنای باند کارد زرد داد. انتظارات این مجلس که گویا به دنبال مطالبات مریخی ها هستند نه مردم ایران ایجاد محدودیت و محرومیت بیشتر است نه بهبود اوضاع.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام