۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۴

اپل تولید آیفون جدید را شروع کرد

ایتنا- خبر خوب برای طرفداران آیفون! موبایل محبوبتان با نمایشگر فورس‌تاچ در حال ساخته شدن است!
اپل تولید آیفون جدید را شروع کرد


گزارش‌ها حاکی است که شرکت اپل تولید نسخه بعدی آیفون را که ممکن است آیفون ۶ اس یا ۷ باشد شروع کرده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، این گزارش جدید حاکی از این است که اپل تولید آیفون بعدی را زود شروع کرده است.
در این گزارش آمده است نسخه آتی آیفون دارای نمایشگر فورس تاچ است که اپل آن را در ساعت هوشمند و مک بوک جدید خود رونمایی کرد.

نمایشگر فورس تاچ اپل نسبت به فشار حساس است به معنی که می‌تواند به شما بگوید که با چه مقدار فشار نمایشگر را لمس کرده اید و اینکه مکان لمس را شناسایی کند.

این قابلیت باعث می‌شود که دستگاه ویژگیهای مختلفی پیدا کند. برای مثال با فشردن زیاد نمایشگر ساعت اپل گزینه ای برای تغییر تصویر پس زمینه ساعت ایجاد می‌شود.

این اولین بار نیست که شنیده می‌شود نسخه بعدی آیفون نمایشگر "فورس تاچ" خواهد داشت. مینگ چی کو - تحلیلگر امنیتی کی جی آی - که سابقه خوبی در پیش بینی مشخصات محصولات اپل دارد اعلام کرده که نمایشگر فورس تاچ قابلیت ویژه آیفون ۷ خواهد بود.

مارک گورمان از پایگاه 9to5Mac که وی نیز سابقه قابل اعتنایی در پیش‌بینی محصولات اپل داشته است در ماه می اعلام کرد که آیفون بعدی قابلیت فورس تاچ خواهد داشت.

بلومبرگ نیز برخی شایعاتی را تاکنون پیرامون آیفون بعدی اپل شنیده، از جمله اینکه مجددا در دو نسخه ۴.۷ و ۵.۵ اینچی عرضه خواهد شد و طراحی آن نسبت به آیفون شش تغییر چندانی نخواهد داشت.

انتظار میرود شرکت اپل به جز ویژگی فورس تاچ یک سری ارتقای ویژه در دوربین آیفون ایجاد کند و حسگر آن را به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا دهد.

اگر اپل تولید آیفون بعدی را شروع کرده باشد به این معنی است که این شرکت احتمالا در ماه سپتامبر از آن رونمایی خواهد کرد. در سالهای گذشته اپل همیشه در ماه سپتامبر از آیفون جدید و در اکتبر از آی‌.پد رونمایی کرده است.
کد مطلب: 36865
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام