۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰

طراحی دانلود بی‌سیم قابلیت‌های جدید در خودرو

ایتنا- مارک رئوس: معماری جدید به خودروهای آینده جنرال موتورز اجازه می‌دهد قابلیت‌های جدید را به صورت بی‌سیم دانلود کنند.
طراحی دانلود بی‌سیم قابلیت‌های جدید در خودرو


جنرال موتورز سرگرم طراحی فناوری است که امکان می‌دهد قابلیت‌های جدید به صورت بی‌سیم در خودرو دانلود شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، مارک رئوس، رئیس طراحی محصول جهانی جنرال موتورز اعلام کرد این شرکت سرگرم طراحی معماری برقی جدیدی برای خودروهایش است که "گلوبال بی" نام دارد و بیشتر نیروی رایانش خودرو را به اینترنت موبایل یا اینترنت ابری منتقل خواهد کرد.

جنرال موتورز برای طراحی امنیت شبکه برای سیستم‌ها، از ایده‌های شرکت هواپیماسازی بوئینگ و پیمانکاران ارتش بهره برده با اینهمه این شرکت چارچوب زمانی مشخصی برای طراحی و عرضه این فناوری اعلام نکرده است.

جنرال موتورز همانند بیشتر خودروسازان بزرگ برای امکان‌پذیر کردن دانلود بی‌سیم در خودروهایش عملکرد کندی داشته است در حالیکه شرکت خودروساز برقی لوکس تسلا موتورز سدان "مدل ایکس" را به شکلی طراحی کرده که ارتقای بی‌سیم قابلیت‌های جدید را مشابه روش دانلود در تلفن‌های هوشمند امکان‌پذیر ساخته است.

بر اساس گزارش پایگاه فناوری اوبرگیزمو، الون ماسک، مدیرعامل تسلا گفته است خودروهای مدل ایکس که به خوبی مجهز هستند، می‌توانند برای داشتن قابلیت‌هایی مانند پارک اتوماتیک خودرو یا هدایت خودرو بدون دخالت راننده به شکل محدود، ارتقا پیدا کنند.
کد مطلب: 36849
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام