۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰

همکاری IBM و Box برای ذخیره آسان اطلاعات در فضای ابری

ایتنا - کاربران سازمانی ابزارهای مدیریتی IBM از این پس می‌توانند خدمات ذخیره‌سازی Box را روی سیستم‌هی خود مورد استفاده قرار دهند.
همکاری IBM و Box برای ذخیره آسان اطلاعات در فضای ابری


شرکت IBM به همراه مرکز خدمات ابری ذخیره‌سازی اطلاعات Box از آغاز همکاری‌های استراتژیکی خبر دادند که به موجب آن کلیه مشکلات سازمان‌ها در زمینه ذخیره اطلاعات، امنیت، به‌اشتراک‌گذاری و ... روی فضای پردازش ابری برطرف می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینفواستور، کسب و کارها از این پس می‌توانند با استفاده از فناوری تحلیل داده‌های Watson که توسط IBM ارایه می‌شود، تمامی فایل‌ها و اطلاعات خود را به صورت طبقه‌بندی شده در سیستم Box ذخیره کنند.

«باب پیچانو» مدیر مرکز IBM Analytics با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «ادغام فناوری‌های IBM و Box اهداف ما را برای ارایه قابلیت‌های بیشتری در زمینه ذخیره و تحلیل داده‌ها روی فضای ابری یکپارچه کره است. این اقدام به سازمان‌ها کمک می‌کند در سیستم داخلی خود به راحتی از خدمات جامع دو شرکت بهره‌مند شوند.»

سازمان‌هایی که در نظر دارند ابزارهای مدیریت محتوا و پلتفرم‌های همکاری اجتماعی IBM را در اختیار بگیرند، از این پس می‌توانند خدمات ذخیره‌سازی Box را نیز روی آنها مورد استفاده قرار دهند.

 

لازم به ذکر است این دو شرکت به صورت مشترک ابزار کاربردی ویژه برای پشتیبانی از سیستم IBM MobileFirst را ارایه کرده‌اند که البته این ابزار فعلا فقط در سیستم عامل iOS به کار گرفته می‌شود.

همچنین گفته شده است که رابط برنامه‌های کاربردی (API) شرکت Box به زودی برای توسعه‌دهندگان خدمات ابری IBM Bluemix ارائه می‌شود.

«آرون لیوای» بنیانگذار و مدیرعامل Box در این خصوص توضیح داد این نخستین باری است که مشتریان این شرکت می‌توانند خدمات سازمانی جامع را روی فضای پردازش ابری در اختیار بگیرند و علاوه بر ذخیره اطلاعات، به سیستم‌ها و نرم‌افزارهای جامع سازمانی دسترسی داشته باشند.
 
کد مطلب: 36829
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام