۰
plusresetminus
شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

قیمت سیم‌کارت سوار شیب صعودی

کد سه هم یک میلیونی شد
ایتنا- با وجود راکد بودن بازار سیم‌کارت، اما روند افزایش قیمت‌ها، سیری صعودی را طی می‌کند.
قیمت سیم‌کارت سوار شیب صعودی


سیر صعودی قیمت سیم کارت‌های دائمی همراه اول که از ماه‌ها قبل آغاز شده ادامه دارد و به تازگی قیمت سیم کارت‌های کد ۳ نیز به بالای یک میلیون تومان رسیده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، به گفته فعالان بازار طی یک ماه گذشته قیمت سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول روند رو به رشد خود را ادامه داده و اکنون قیمت سیم کارت کد ۱ به بالای دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است که البته فعالان این بازار برای خرید سیم کارت رقمی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان پایین‌تر از مبلغ ذکر شده را پرداخت می‌کنند.

سیم کارت‌های کد ۲ نیز اکنون با قیمتی بالای یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که البته بسته به میزان رند بودن شماره این رقم‌ها افزایش پیدا می‌کند.

سیم کارت‌های کد ۳ نیز که بیش از این قیمتی کمتر از یک میلیون تومان داشت اکنون با افزایش قیمت‌ها بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت پیدا کرده است.

کد ۴ برای فروش رقمی بالای ۷۰۰ هزار تومان دارد و کدهای ۵ و ۶ نیز به ترتیب با قیمت‌هایی بالغ بر ۶۵۰ و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

نکته قابل توجه آنکه اگرچه سیم کارت‌های صفر با کدهای ۵ و ۶ در بازار کم است اما اگر چنین سیم کارتی وجود داشته باشد قیمت آن بیش از ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان تعریف خواهد شد.

بنابر اظهارات فعالان بازار موبایل کشور، سیم کارت کد ۷ کار کرده نیز این روزها با قیمتی بالغ بر ۴۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که در صورت صفر بودن این خط‌ها قیمت آنها به ۵۵۰ هزار تومان می‌رسد هر چند که مانند سایر کدها خط صفر کد ۷ هم در بازار کم است.

اما سیم‌کارت‌های کد ۸ که مدت زمان زیادی از ارائه آنها به بازار نمی‌گذرد در صورت صفر بودن ۴۵۰ هزار تومان و در شرایط کار کرده بودن بیش از ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

خط کد ۹ همراه اول نیز در صورت صفر بودن در بازار بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد و برخلاف کدهای دیگر کار کرده این کد در بازار بسیار کم است.

کدهای صفر همراه اول که این روزها خود اپراتور هم به ارائه آنها می‌پردازد در بازار آزاد بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

طبق اظهارات فعالان بازار، قیمت سیم‌کارت‌ها در شرایطی بالا می‌رود که بازار سیم کارت دچار رکود جدی شده است.
کد مطلب: 36804
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام