۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵

ده‌ها به‌روزرسانی بزرگ اوراکل در حوزه خدمات ابری

ایتنا - اوراکل در این اقدام ده‌ها به‌روزرسانی مختلف برای پلتفورم‌های-به‌عنوان-خدمات(PaaS) و زیرساخت‌های-به‌عنوان-خدمات(IaaS) ارایه کرد.
ده‌ها به‌روزرسانی بزرگ اوراکل در حوزه خدمات ابری


اوراکل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از طریق دفاتر مرکزی خود در سراسر جهان به‌روزرسانی کلی برای خدمات پردازش ابری انجام داده است و از این طریق می‌کوشد تا پایان سال جاری میلادی به بزرگ‌ترین عرضه‌کننده خدمات ابری در جهان تبدیل شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، «لَری الیسون» رئیس هیئت مدیره و مدیر مرکز فناوری اوراکل با انتشار این بیانیه توضیح داد که شرکت او یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها در زمینه خدمات پردازش ابری را به انجام می‌رساند تا مشتریان در سراسر جهان بتوانند از مزایای بیشتری بهره‌مند شوند.

او گفت: «ما به خوبی می‌دانیم که مجموعه کاملی از خدمات و ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری را در اختیار داریم. کاربران ما از این پس می‌توانند تمام ابزارهای داخلی خود، حتی ابزارهای کاربردی ساخته شده در شرکت‌های مختلف نرم‌افزاری را به راحتی در فضای پردازش ابری اوراکل مورد استفاده قرار دهند. این کار تنها با فشردن یک کلید انجام می‌شود.»

 

اوراکل در این اقدام ده‌ها به‌روزرسانی مختلف برای پلتفرم‌های-به‌عنوان-خدمات(PaaS) و زیرساخت‌های-به‌عنوان-خدمات(IaaS) ارایه کرد. این به‌روزرسانی‌ها در زمینه‌ها و بخش‌های مختلف از جمله پایگاه‌های داده، ابزارهای تحلیلی، اینترنت اشیا، سیستم‌های پردازشی، حافظه‌های ذخیره‌ساز اطلاعات و سیستم‌های مدیریت داده ارائه شده است.

الیسون توضیح داد که بخش پردازش داده تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است. اما قرار است که به زودی خدمات پردازش ابری به صورت اختصاصی در این بخش ارائه شود.
 
کد مطلب: 36777
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام