۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۶

رقابت شرکت‌های بزرگ در اینترنت بر سر ماه رمضان

ایتنا - هر شرکت می‌کوشد با ارائه اطلاعات مرتبط با این ماه مبارک، تعداد بازدیدکنندگان خود را افزایش دهد.
رقابت شرکت‌های بزرگ در اینترنت بر سر ماه رمضان


با آغاز ماه مبارک رمضان، رقابت شدیدی بین شرکت‌های بزرگ اینترنتی و در راس آنها گوگل، فیس‌بوک و توییتر در گرفته است.

هر شرکت می‌کوشد با ارائه اطلاعات مورد نیاز کاربران در این ماه، تعداد بازدیدکنندگان خود را افزایش دهد.

به عنوان مثال گوگل صفحه ویژه‌ای در جست‌وجوگر خود تعبیه کرده که در آن اطلاعات مفیدی درباره زمان امساک، زمان افطار و اوقات نماز بر اساس موقعیت کاربر، و نیز بخش‌های سرگرمی و فیلم گنجانده شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از شبکه اسکای نیوز، در این صفحه دستور آشپزی و روش تهیه غذاها و شیرینی‌های مربوط به کشورهای مختلف منطقه نیز آموزش داده می‌شود.

همچنین مسلمانان با مراجعه به این بخش، می‌توانند با توجه به موقعیت جغرافیایی خود رستوران‌هایی را که در اطراف‌شان فعالیت می‌کنند شناسایی کرده و برای صرف افطار به نزدیک‌ترین رستوران مراجعه نمایند.

سایت توییتر نیز دست به ابتکار جالبی زده است، به این صورت که اگر کاربری در توییت‌های خود از هشتگ رمضان استفاده کند، یک هلال ماه در کنار توییت او قرار می‌گیرد.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک نیز استیکرهایی ویژه ماه رمضان ساخته است.

این استیکرها از فیلم کارتونی فریج ساخته امارات اقتباس شده است.
کد مطلب: 36727
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
سعی میکنند هر چیزی رو تبدیل به موقعیتی برای پول در اوردن کنند. دست بده ندارند، فقط دست بگیر. در حالی که رمضان ماه ترویج دهندگی و بخشندگی است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نمی کنی جناب؟ واقعاً دست بده ندارند؟

گوگل این همه سرویس رایگان دارد مثل جیمیل و خیلی سرویس های دیگر. تازه گوگل شرکت های نوپا را می خرد و خدمات آنها را به رایگان در اختیار کاربران می گذارد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
شرکت های اینترنت ایران رو گفتم. ایرانسل و همراه اول و مخابرات و غیره و غیره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام