۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

۱۰۰۰ دستگاه روبوت Pepper در یک دقیقه فروخته شد

ایتنا - SoftBank توضیح داد Pepper نخستین روبوت شخصی در جهان محسوب می‌شود که قابلیت درک احساسات را دارد.
۱۰۰۰ دستگاه روبوت Pepper در یک دقیقه فروخته شد


ژاپن بزرگ‌ترین کشور توسعه روبوت محسوب می‌شود و شرکت ژاپنی SoftBank که این روزها با روبوت Pepper بسیار مورد توجه مردم جهان قرار گرفته است، با نخستین عرضه عمومی این محصول توانست بر شهرت خود بیافزاید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، شرکت SoftBank که از اپراتورهای موبایلی در ژاپن محسوب می‌شود موفق شد در نخستین دقیقه از عرضه روبوت انسان‌نمای Pepper بیش از ۱۰۰۰ دستگاه از آن را به فروش برساند.

لازم به ذکر است که شنبه هفته جاری روبوت Pepper برای نخستین بار به صورت عمومی وارد بازار ژاپن شد و در همان دقیقه اول بیش از ۱۰۰۰ دستگاه از آن به فروش رسید.

این روبوت انسان‌نما در قالب یک دستیار شخصی و به عنوان عضو جدید خانواده طراحی شده است. این روبوت نمی‌توان همه کارهای خانگی را انجام دهد. اما برای آن قابلیت‌هایی مانند گفت‌وگو، تشخیص احساسات و عواطف افراد، ارتقاء سطح درک و احساسات خود، و بازیابی اطلاعات کاربردی از طریق اینترنت از جمله وضعیت آب و هوا در نظر گرفته شده است.

 

شرکت SoftBank توضیح داد که روبوت Pepper نخستین روبوت شخصی در جهان محسوب می‌شود که قابلیت درک احساسات را دارد.

لازم به ذکر است که روز شنبه بیشتر روبوت‌های Pepper به صورت آنلاین فروخته شدند و ۳۰ دستگاه از آن هم روز جمعه در شعب مختلف این شرکت مخابراتی در توکیو پیش‌فروش شد.
 
کد مطلب: 36704
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام