۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۴

قابلیت‌های جدید OneNote مایکروسافت برای آیفونی‌ها عرضه شد

ایتنا - با این قابلیت کاربران آیفونی از این پس می‌توانند به راحتی فرمت یادداشت‌های خود را به چک‌لیست‌های کاربردی تغییر دهند.
قابلیت‌های جدید OneNote مایکروسافت برای آیفونی‌ها عرضه شد


شرکت مایکروسافت پیش از هر پلتفرم دیگر قابلیت‌های جدید ابزار OneNote را برای آیفون عرضه کرد و این مسئله نشان داد غول نرم‌افزاری جهان تمایل فراوانی به انواع سیستم‌های موبایلی دارد و به آنها هم توجه می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد،‌ کاربران OneNote به گوشی‌های هوشمند اپل از هم‌اکنون می‌توانند یادداشت‌های خود را با چک‌لیست‌های مرتبط با آن روی یک لیست نهایی در اختیار بگیرند و به راحتی موارد قید شده در نوشته‌های الکترونیکی خود را سازماندهی کنند.

مواردی که در یادداشت‌های موبایلی کاربران آورده می‌شود از این پس می‌توانند به واسطه کلیدی که در قسمت بالای ابزار OneNote ارائه شده است پیوست‌های جدید در اختیار بگیرند. کاربر با این کلید همچنین می‌تواند به صورت مستقیم یک صفحه سفید برای نوشتن موارد دیگر ایجاد کند.

این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد به صورت مستقیم و سریع به چک‌لیست‌های خود دسترسی پیدا کنند و از طریق صفحه لمسی کلیه نوشته‌ها و یادداشت‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار بگیرند.

 

با این قابلیت کاربران آیفونی از این پس می‌توانند به راحتی فرمت یادداشت‌های خود را به چک‌لیست‌های کاربردی تغییر دهند و به صورت طبقه‌بندی شده و مشخص از اطلاعات مندرج در OneNote استفاده کنند.

مایکروسافت همچنین توضیح داد که با نسخه به‌روز شده نرم‌افزار کاربران دستگاه‌های آیفون و iPad همچنین می‌توانند معادلات و مطالب ذخیره شده در یادداشت‌های خود را به راحتی مطالعه کنند. این مطالب همچنین برای پخش روی تخته‌های دیجیتال و استفاده توسط اساتید و دانشجویان هم می‌توانند به کار گرفته شوند.
 
کد مطلب: 36703
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام