۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۶

ده درصد دستگاه‌های سازمانی در جهان فرسوده هستند

ایتنا - این مطالعه به طور ویژه بر شبکه‌های سازمانی تمرکز داشت و طی آن سازمان‌های کوچک، متوسط و بزرگ در 28 کشور جهان بررسی شدند.
ده درصد دستگاه‌های سازمانی در جهان فرسوده هستند


بر اساس گزارش سالانه منتشر شده از سوی مرکز Dimension Data، سازمان‌ها در حال کوچک‌سازی سیستم‌های شبکه‌ای هستند و شبکه‌های داخلی که چهار تا پنج سال از عمر آنها می‌گذرد، در اولویت اصلی برای این اصلاحات قرار گرفته‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، در این گزارش آمده است ۵۳ درصد از ۷۰ هزار دستگاه الکترونیکی که مرکز Dimension Data آنها را مورد مطالعه قرار داد، دستکم عمر ۴ یا ۵ ساله دارند که این رقم نسبت به سال گذشته رشد ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

این گزارش همچنین نشان داد که سال گذشته ۱۱ درصد دستگاه‌های سازمانی منسوخ و از کارافتاده بودند که این رقم برای سال جاری ۹ درصد محاسبه شده است.

در مقابل گفته می‌شود امسال تعداد دستگاه‌های سازمانی که عمر زیادی از آنها می‌گذرد ۴ درصد افزایش یافت و تعداد دستگاه‌های باکیفیت سازمانی به کمترین میزان خود در سه سال گذشته رسید.

 

این مطالعه به طور ویژه بر شبکه‌های سازمانی تمرکز داشت و طی آن سازمان‌های کوچک، متوسط و بزرگ در ۲۸ کشور جهان بررسی شدند.

«آندره شالکویک» مدیر واحد شبکه‌های سازمانی Dimension Data در این خصوص گفت: «طی هفت سال گذشته که این گزارش سالانه منتشر شد، به طور میانگین سهم دستگاه‌های منسوخ و فرسوده در سازمان‌ها ۱۰ درصد بوده است. البته در موارد نادر دیده شده است که این رقم تا ۱۱ درصد هم افزایش یافته است.»
 
کد مطلب: 36669
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام