۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶

تمایل رسمی ایسوس برای خرید شرکت HTC

ایتنا - علاقمندی‌هایی از سوی شرکت‌های مایکروسافت، لنوو، فیس‌بوک و ... نشان داده شده است تا برای خرید HTC اقدام کنند.
تمایل رسمی ایسوس برای خرید شرکت HTC


آخرین گزارش مالی منتشر شده از سوی HTC نشان داد که این شرکت تایوانی همچنان با مشکلات مالی فراوان مواجه است و برای حضور در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند موانع فراوانی را پیش‌روی خود می‌بیند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، بیانیه منتشر شده از سوی «جانی شیه» مدیرعامل ایسوس در مجمع سالانه این شرکت اعلام کرد با وضعیت کنونی HTC، ایسوس تایوانی علاقه فراوانی به خرید آن دارد و این مسئله را بررسی می‌کند.

در این زمینه شایعات فراوان منتشر شده است که با انتشار بیانیه مذکور این شایعات قوت گرفته است تا در آینده نزدیک HTC به شرکت ایسوس واگذار شود.

منابع آگاه همچنین اعلام کردند علاقه‌مندی‌هایی از سوی شرکت‌های مایکروسافت، لنوو، فیس‌بوک و... نشان داده شده است تا برای خرید HTC اقدام کنند.

 

در حالی که HTC همچنان به عنوان یک شرکت کاملا مستقل به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، عدم موفقیت مالی آن در چهار فصل گذشته سناریوی فروش در آینده نزدیک را تقویت می‌کند.

«دیوید چانگ» مدیر مالی ایسوس در ادام بیانیه مذکور به خبرگزاری رویترز توضیح داد: «رئیس هیئت مدیره ما در سیستم داخلی صحبت‌هایی را در این زمینه مطرح کرده است. شانس به دست آوردن این شرکت هنوز بزرگ نیست. ایسوس یک شرکت الکترونیکی است که به صورت طبیعی فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد.»

شرکت ایسوس نسبت به HTC بسیار بزرگ‌تر است و اگرچه هم‌اکنون گوشی هوشمند تولید می‌کند، اما قصد دارد با این خرید به صورت جدی‌تر وارد بازار جهانی شود.
 
کد مطلب: 36565
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام