۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹

نحوه تکمیل نسخه نهایی ویندوز ۱۰ بر اساس نظر کاربران مشخص شد

ایتنا - از زمان عرضه نخستین نسخه فنی از ویندوز 10 در دسامبر گذشته، مایکروسافت بیش از 3 میلیون بازخورد از کاربران جهانی دریافت کرد.
نحوه تکمیل نسخه نهایی ویندوز ۱۰ بر اساس نظر کاربران مشخص شد


مایکروسافت این بار فرصتی در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا با ارسال بازخوردهای خود، نحوه توسعه ویندوز ۱۰ را تغییر دهند و نسخه نهایی این محصول که تا چند ماه دیگر به صورت عمومی عرضه می‌شود، بیش از همیشه با سلیقه و نیاز کاربران سازگاری داشته باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، «سامر ساوایا» از مدیران ارشد مرکز Windows Feedback مایکروسافت روی وبلاگ رسمی این شرکت اعلام کرد که تمام بازخوردهای منتشر شده از سوی کاربران جمع‌آوری می‌شود و اطلاعات به دست آمده از آن به عنوان کلید اصلی برای طراحی و تصمیم‌گیری نهایی برای ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نسخه بتای ویندوز ۱۰ که به صورت رایگان از طریق طرح Windows Insider Program در اختیار آزمون‌کنندگان قرار گرفت، امکاناتی را شامل می‌شد که به کمک آن می‌توانست اطلاعات را بسته به نوع تجربه کاربران جمع‌آوری کند.

از جمله این امکانات ابزار Windows Feedback که به کاربران امکان می‌داد بتوانند نکات مورد نظر خود را ثبت کنند و نظرات و بازخوردهای خود را به صورت مستقیم به این شرکت انتقال دهند.

 

سپس این بازخوردها برای تکمیل ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار گرفت و مایکروسافت بر اساس آنها بخش‌های مختلف ویندوز ۱۰ را ترسیم کرد.

از زمان عرضه نخستین نسخه فنی از ویندوز ۱۰ در دسامبر گذشته، مایکروسافت بیش از ۳ میلیون بازخورد از کاربران جهانی دریافت کرد که تمامی آنها مبتنی بر ابزار Windows Feedback به صورت رسمی و ثبت شده ارسال شدند.

علاوه بر این، ۲.۵ میلیون کاربر در یک مطالعه میدانی نظرات کاربردی خود را در مورد نسخه جدید سیستم‌عامل مایکروسافت ارایه کردند و نتایج به دست آمده از این اطلاعات در اختیار مهندسان تکمیل پروژه ویندوز ۱۰ قرار گرفت.
 
کد مطلب: 36564
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام