۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴

با کشف حفره جدید در فایرفاکس ده هزار دلار جایزه بگیرید

ایتنا - موزیلا به تازگی به مجموع افرادی که حفره‌های امنیتی در مرورگر فایرفاکس را شناسایی کردند 1.6 میلیون دلار پرداخت کرد.
با کشف حفره جدید در فایرفاکس ده هزار دلار جایزه بگیرید


شرکت موزیلا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس آخرین تصمیمات خود به یابندگان حفره‌های امنیتی جوایز نقدی ارزشمند اعطا می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، با انتشار این خبر روی سایت اینترنتی موزیلا گفته شد که امنیت مرورگر اینترنتی فایرفاکس برای این شرکت اهمیت فراوان دارد و این اقدام باعث می‌شود تا حفره‌های موجود با سرعت بالاتر وصله شوند.

فایرفاکس یک مرورگر اینترنتی متن‌باز محسوب می‌شود و شرکت موزیلا به عنوان مرکز توسعه دهنده آن تلاش می‌کند به کاربران جهانی اطمینان دهد که محصول آن از ایمنی کامل برخوردار است.

موزیلا توضیح داده‌ است که جوایز نقدی خود را بسته به نوع حفره‌های کشف شده پرداخت می‌کند. در خبرهای قبلی گفته شده بود که این حفره‌های امنیتی به دو بخش «سطح بالا» و «بحرانی» تقسیم‌بندی می‌شوند و برای هر یک از آنها جایزه ۳ هزار دلاری پرداخت می‌شود.

 

اما موزیلا تغییرات جدیدی در این زمینه اعمال کرده است و طبق تصمیمات خود برای حفره‌های «متوسط» بین ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار به‌ازای هر یک از آنها پرداخت می‌کند، برای حفره‌های «سطح بالا» و «بحرانی» به‌ازای هر حفره مبلغ ۳ تا ۵ هزار دلار در نظر گرفته شده است و برای هر حفره «بسیار بحرانی» هم ۷۵۰۰ دلار پرداخت می‌شود.

در بیانیه موزیلا همچین گفته شده است یابنده «حفره جدید» یا «آسیب‌پذیری استثناء» در فایرفاکس می‌تواند حداقل ۱۰ هزار دلار از این شرکت جایزه بگیرد.

لازم به ذکر است که موزیلا به تازگی به مجموع افرادی که حفره‌های امنیتی در مرورگر فایرفاکس را شناسایی کردند ۱.۶ میلیون دلار پرداخت کرد.
 
کد مطلب: 36528
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام