۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰

مخاطبان‌ خود را تصویردار کنید

ایتنا-با کمک تصویردار کردن مخاطبان خود استفاده از لیست تماس‌هایتان را آسان‌تر کنید.
مخاطبان‌ خود را تصویردار کنید


یکی از راه‌حل‌هایی که با کمک آن می‌توانید مخاطبان خود را سریعتر در دفترچه تلفن همراهتان پیدا کنید، تصویردار کردن آنهاست. با کمک یک اپلیکیشن و به سادگی می‌توانید این کار را انجام دهید.


به گزارش ایتنا از مهر، تصویردار کردن مخاطبان نه تنها باعث شناسایی بهتر آنها در لیست تماس‌ها می‌شود بلکه دفترچه تلفن شما را نیز زیباتر می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن
Sync.ME به سادگی می‌توانید تصاویر مخاطبانتان را به صورت خودکار با سرویس‌های اجتماعی آنها همگام کنید.

این اپلیکیشن به کاربرانش اجازه می‌دهد تا با استفاده از تصاویر موجود در فیس‌بوک یا سایر شبکه‌های اجتماعی بتوانند مخاطبانشان را در دفترچه تماس تلفنشان عکس دار کنند.

این برنامه علاوه بر اینکه از قابلیت عکس‌دار کردن مخاطبان برخوردار است، می‌تواند موقعیت مکانی و همینطور تاریخ تولد کاربران را نیز به نمایش بگذارد.

کاربران با نصب این برنامه نه تنها می‌توانند از آپدیت و به روزرسانی تصاویر دوستانشان آگاه شوند بلکه می‌توانند از تاریخ تولد یا موقعیت مکانی آنها نیز آگاهی پیدا کرده و پیام‌های صوتی، تصویری یا نوشتاری را برای آنها ارسال کنند.

پس از نصب این برنامه روی اسمارت‌فون خود بایستی به یکی از شبکه‌های اجتماعی که در آن عضو هستید مانند فیس‌بوک، لینکدین یا ... وارد شده تا این برنامه بتواند با شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کرده و شما را از جدیدترین وقایعی که برای دوستانتان رخ می‌دهد، آگاه کند.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به اشتراک گذاشتن تصاویر با دیگران را نام برد. این برنامه از قابلیت نصب بر پلتفورم‌های اندروید و iOS را برخوردار است.
کد مطلب: 36430
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام