۰
plusresetminus
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۷

شرکای مایکروسافت برای نوت‌بوک‌های ارزان مجهز به ویندوز ۱۰

ایتنا- شرکت مایکروسسافت قصد دارد تا بسیاری از شرکت‌های بزرگ را برای همکاری در زمینه تولید و عرضه نوت‌بوک‌های ارزان مجهز به ویندوز ۱۰ با خود همخوان کرده و با آن‌ها شریک تجاری شود.
شرکای مایکروسافت برای نوت‌بوک‌های ارزان مجهز به ویندوز ۱۰


شرکت مایکروسافت قصد دارد تا بسیاری از شرکت‌های بزرگ را برای همکاری در زمینه تولید و عرضه نوت‌بوک‌های ارزان مجهز به ویندوز ۱۰ با خود همخوان کرده و با آنها شریک تجاری شود.


به گزارش ایتنا از رایورز از digitimes، این غول آمریکاییی قصد دارد تا با ایجاد محیطی رقابتی و در عین حال دارای هدف متحد، بتواند ویندوز ۱۰ را به حداکثر موفقیت برساند.
در میان این لیست نام‌های بزرگی مانند ایسر، لنوو و اینویتک نیز به چشم می‌خورند.

البته این شرکای اقتصادی برای تولید دستگاه‌های رده بالا فعالیت خود را به صورت مستقل ادامه داده و به مایکروسافت وابسته نخواهند بود و این قرارداد شراکت تنها شامل رده خاصی از لپ‌تاپ‌ها و نت‌بوک‌ها خواهد بود که قیمتی بسیار عالی داشته و مسلما برای هر مخاطبی قابل استفاده خواهد بود.


برنامه مایکروسافت این است که کامپیوترهای این رده را با قیمت ۱۷۹ دلار به بازار مصرف عرضه کند که در این صورت بسیاری از افراد می‌توانند با پرداخت رقمی معادل ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان، یک نوت‌بوک مجهز به آخرین نسخه از سیستم‌ عامل مایکروسافت را در اختیار داشته باشند.

این اقدام مایکروسافت را می‌توان عملی هوشمندانه برای جلوگیری از قدرت گرفتن محصولات رده‌هایی مانند کروم‌بوک دانست زیرا این محصولات بر روی قیمت پایین خود مانور بسیاری می‌دادند ولی با این حساب احتمال انتخاب ویندوز ۱۰ توسط کاربران دارای بودجه‌های محدود نیز بالاتر خواهد رفت.

پیش‌بینی می‌شود که تعداد ۵۰۰ هزار دستگاه در این رده در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار مصرف شود و میزان تولید و عرضه این محصولات در سال آینده به میزان توفیق این سری از فروش بستگی خواهد داشت.
 
کد مطلب: 36415
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام