۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۵

رشد ۱۳ درصدی در استفاده از سرورهای آماده

ایتنا- آمار سه ماه نخست سال جاری نشان از تمایل و گرایش بالای بازار مصرف برای استفاده از سرورهای آماده دارد و نشان دهنده رشدی ۱۳ درصدی در استفاده از این محصولات در این بازه زمانی کوتاه دارد.
رشد ۱۳ درصدی در استفاده از سرورهای آماده


آمار سه ماه نخست سال جاری نشان از تمایل و گرایش بالای بازار مصرف برای استفاده از سرورهای آماده دارد و نشان دهنده رشدی ۱۳ درصدی در استفاده از این محصولات در این بازه زمانی کوتاه دارد.


به گزارش ایتنا از رایورز از digitimes، استفاده از سرورهای آماده در سه ماه نخست سال ۲۰۱۵ میلادی به حدی بالا رفته است که تولیدکنندگان این رده از محصولات سخت‌افزاری موفق به کسب سودی معادل ۱۷.۹ درصد بیشتر از بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی شده‌اند.

این آمار و ارقام توسط مرکز تحقیقاتی معتبر گارتنر تهیه شده‌اند و بر اساس آن فروش سرورهای سری x۸۶ به تنهایی با رشدی ۱۳.۲ درصدی روبرو بوده‌اند ولی سرورهای مبتنی بر یونیکس در حال سقوط هستند و با افتی ۲.۹ درصدی در فروش مواجه شده‌اند.


جالب اینجاست که به جز این دو مورد که تقریبا بیشتر سرورهای آماده جهان را به خود اختصاص داده‌اند، سایر موارد نیز با رشد نجومی ۹۵ درصدی روبرو بوده‌اند ولی به علت محدودیت مصرف آنها، این رشد چشمگیر نتوانسته‌ است تا تغییر چندانی بر روی آمار کلی این رده بگذارد.

در میان شرکت‌های مختلف نیز آمار سود و میزان مالکیت بازار فروش سرورها به شرح زیر است:
۱- شرکت اچ‌پی: میزان سود: ۳ میلیارد و ۱۹۱ میلیون دلار- مالکیت بر بازار: ۲۳.۸ درصد
۲- شرکت دل: میزان سود: ۲ میلیارد و ۲۹۶ میلیون دلار- مالکیت بر بازار: ۱۷.۱ درصد
۳- شرکت آی‌بی‌ام: میزان سود: ۱ میلیارد و ۸۸۷ میلیون دلار- مالکیت بر بازار: ۱۴.۱ درصد
۴- شرکت لنوو: میزان سود: ۹۷۰ میلیون دلار- مالکیت بر بازار: ۷.۲ درصد
۵- شرکت سیسکو: میزان سود: ۸۹۰ میلیون دلار- مالکیت بر بازار: ۶.۶ درصد
 
کد مطلب: 36383
نام شما
آدرس ايميل شما