۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

پیش‌بینی رشد فروش تبلت در ۴ سال آینده

ایتنا- آمار و ارقام نشانگر این هستند که فروش تبلت‌ها با رشدی چشمگیر روبرو خواهد بود و در این میان این آما نکته جالبی را در خود جای داده‌اند که بر اساس آن می‌توان متوجه بالارفتن میزان محبوبیت تبلت‌های دارای امکان استفاده از سیم‌کارت شد.
پیش‌بینی رشد فروش تبلت در ۴ سال آینده


آمار و ارقام نشانگر این هستند که فروش تبلت‌ها با رشدی چشمگیر روبرو خواهد بود.
اما در این میان نکته جالبی هست که بر مبنای آن می‌توان متوجه بالارفتن میزان محبوبیت تبلت‌های دارای امکان استفاده از سیم‌کارت شد.


به گزارش ایتنا از رایورز از digitimes بسیاری از افراد در جوامع مدرن امروزی به جای استفاده از کامپیوترهای خانگی به سراغ استفاده از تبلت‌ها می‌روند زیرا این دستگاه‌ها از نظر ابعاد و حمل و نقل نسبت به لپ‌تاپ شرایط بهتری را داشته و از نظر قیمتی نیز هزینه کمتری را برای خریدار دربرخواهند داشت.

در این میان مرکز تحقیقاتی IDC با بررسی ساختار فروش این رده از محصولات به پیش‌بینی فروش تبلت‌ها در سال جاری میلادی و همچنین سال ۲۰۱۹ دست زده است.
بر اساس این پیش‌بینی به نظر می‌رسد که فروش تبلت‌ها در بازار جهانی با رشدی چشمگیر روبرو خواهد بود و از میزان ۲۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۴ به رقم ۲۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه در پایان سال جاری خواهد رسید.


این رقم نشانگر رشدی ۲.۱ درصدی در فروش این محصولات است در حالی که سال ۲۰۱۴ به نسبت سال ۲۰۱۳ شاهد افت فروش تبلت‌ها بوده است و این روند بازگشت به رشد فروش می‌تواند بسیاری از شرکت‌ها را راضی نگاه دارد.

در بخش دیگری از این تحقیق مشخص شده است که تبلت‌هایی که تنها از وای‌فای به عنوان شبکه ارتباطی استفاده می‌کنند در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی میزان ۶۹ درصد از کل فروش جهانی را به خود اختصاص داده بودند.
ولی این رقم در پایان سال جاری به ۶۷ درصد کاهش یافته و در ازای آن فروش تبلت‌های مجهز به امکان استفاده از سیم‌کارت، افزایش خواهد یافت. این ارقام تا سال ۲۰۱۹ به ضریب ۶۰ به ۴۰ درصد برای خواهد رسید و فاصله میان تبلت‌های وای‌فای و مدل‌های مجهز به سیم‌کارت به حداقل کاهش خواهد یافت.
 
کد مطلب: 36382
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام