۳
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۴
مایکروسافت تایید کرد

عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ در ۲۹ ژوئیه

ایتنا - کاربران جهانی 12 ماه فرصت دارند تا به‌روزرسانی رایگان برای در اختیار گرفتن ویندوز 10 را انجام دهند.
عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ در ۲۹ ژوئیه


پس از انتشار گزارش‌های فراوان در پایان هفته گذشته، مایکروسافت سرانجام با انتشار بیانیه‌ای تاریخ عرضه ویندوز را مشخص کرد و توضیح داد نسخه نهایی این سیستم‌ عامل در تاریخ ۲۹ ژوئیه عرضه می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئریر، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام نسخه بعدی ویندوز ۸ به دست کاربران جهانی می‌رسد مایکروسافت اعلام کرده است تمام کاربرانی که روی دستگاه‌های خود از سیستم‌عامل ویندوز ۷ به بعد استفاده می‌کنند، در ۱۹۰ کشور جهان می‌توانند ویندوز ۱۰ را به صورت رایگان دریافت کنند.

مایکروسافت همچنین توضیح داده است که برای این به‌روزرسانی هیچ محدودیت کمی وجود ندارد و کاربران می‌توانند سیستم‌های عامل خود را روی هر تعداد رایانه‌ای که در اختیار دارند، به روز کنند.

ویندوز ۱۰ به گونه‌ای طراحی شده است که از آن به عنوان مدل «به‌عنوان-خدمات» یاد می‌شود و به‌روزرسانی‌های به صورت مرتب صورت می‌گیرد تا به گفته مدیران مایکروسافت هیچ وقت محصولی با نام ویندوز ۱۱ ظهور نکند.

 

کاربران جهانی ۱۲ ماه فرصت دارند تا به‌روزرسانی رایگان برای در اختیار گرفتن ویندوز ۱۰ را انجام دهند و البته صاحبان رایانه‌های مبتنی بر ویندوز XP و ویستا می‌بایست با پرداخت هزینه‌های مشخص این سیستم جدید را نصب کنند.

مایکروسافت توضیح داده است که سود خود را از فروش نسخه Professional این سیستم‌عامل به دست می‌آورد و آن را به صورت رایگان عرضه نمی‌کند.
 
کد مطلب: 36378
نام شما
آدرس ايميل شما


شهرام
feedback
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندم تاریخ ها رو به فارسی ذکر کنید. الان منظور شما از جوئیه..... ماه JULY هست یا JUNE. مرسی
feedback
Italy
جوئیه؟! جوئیه دیگه چه ماهیه؟ :D
اینجا که نوشته ژوئیه. ژوئیه معادل فارسی July هست و ژوئن هم معادل فارسی June
مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام کی ویندوز 10 به بازار می آید که بتوان آن را خرید؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام