۰
plusresetminus
شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲

دستیار سازمانی Office Now مایکروسافت معرفی شد

ایتنا - Office Now به کاربران کمک می‌کند تا قرارهای ملاقات خود را مدیریت کنند و در کنفرانس‌های ویدیویی حاضر شوند.
دستیار سازمانی Office Now مایکروسافت معرفی شد


مقامات ارشد مایکروسافت در کنفرانسی که به تازگی برگزار شد نشان دادند که دستیار دیجیتالی Cortana برای سازمان‌ها هوشمندتر می‌شود و در آینده قابلیت‌های کارآمد فراوانی را ارائه می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۱۵ مقامات مایکروسافت برای نخستین بار اطلاعات دقیقی را در مورد سیستم Office Now ارائه کردند و توضیح دادند که این محصول شبیه به ابزار Work Assistant ارائه می‌شود که نخستین بار در فوریه امسال معرفی شد.

لازم به ذکر است طی چند روز گذشته منابع آگاه برخی اطلاعات و تصاویر جدید مربوط به ابزار Office Now را روی شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کردند و دادند که این ابزار کاربردی مراحل پایانی تکمیل و توسعه را پشت‌سر می‌گذارد.

شرکت مایکروسافت فوریه امسال اعلام کرده بود ابزاری را با نام Work Assistant توسعه می‌دهد و «بیل گیتس» مدیرعامل اسبق این شرکت توضیح داد به صورت مستقیم با گروهی همکاری می‌کند که سیستم Personal Assistant را در مایکروسافت ارتقاء می‌دهند.


اما منابع آگاه هم‌اکنون گفتند که ابزار Work Assistant هم‌اکنون به صورت آزمایشی برای سیستم عامل ویندوز فون مورد استفاده قرار گرفته است.

این طور که منابع آگاه می‌گویند، Work Assistant یک ابزار کاربردی است که به کاربران سازمانی کمک می‌کند تا بتوانند برای انجام فعالیت‌های کاری خود بهترین استفاده را از دستیار دیجیتالی Cortana و جست‌وجوگر اینترنتی Bing ببرند و به عنوان مثال در این زمینه بتوانند فایل PowerPoint که هفته گذشته توسط یکی از همکاران ارائه شده است را به راحتی پیدا کنند.

تصاویر منتشر شده از سیستم Work Assistant نشان می‌دهد که این ابزار کاربر می‌تواند نام فایل، محل ذخیره‌سازی فایل، نوع فایل، آخرین ویرایش فایل، دستورات مورد پشتیبانی، تعداد مشاهدات، ویرایش‌ها، ارسال، به‌اشتراک گذاری و... را به صورت مجزا نشان دهد.

 

این ابزار به کاربران سازمانی امکان می‌دهد تا بتوانند با زبان مادری خود با سیستم رایانه‌ای ارتباط برقرار کنند و فرمان‌های صوتی را به هر زبانی که می‌خواهند، ارائه دهند.

سیستم Office Now نیز به کاربران سازمانی کمک می‌کند تا بتوانند قرارهای ملاقات خود را مدیریت کنند، در کنفرانس‌های ویدیویی حاضر شوند و برای سفرهای کاری خود برنامه‌ریزی کنند.

این قابلیت‌ها در سیستم Office Now از طریق دستیار دیجیتالی Cortana ارائه می‌شود و به عنوان بخشی از ویندوز ۱۰ سازمانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
 
کد مطلب: 36231
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام