۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱

ایسوس اولین دوره از مسابقات Heroes of Storm را برگزار کرد

ایتنا - جوایز این دوره از مسابقات شامل محصولات ایسوس و همچنین جوایز نقدی از طرف لیگ بازی‌های رایانه ای بود که در انتهای روز دوم به سه تیم برتر اهدا شد.


شرکت ایسوس که در دوم اردیبهشت ماه سال جاری برای نخستین بار مسابقات Counter Strike را در شهر تهران برگزار کرده بود، با هدف حمایت از صنعت بازی های رایانه ای و گیمرها، این بار اقدام به برگزاری مسابقه Heroes of Storm در شهر تهران نمود.


به گزارش ایتنا این مسابقات در دو روز ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت و با مشارکت ایسوس و لیگ بازی‌های رایانه‌ای در گیم نت infinity برگزار شد و در آن هفت تیم مطرح تهرانی و شهرستانی حضور داشتند.
همانطور که میدانید شرکت ایسوس محصولات متنوعی در حوزه گیمینگ از مادربورد و کارت گرافیک گرفته تا هدست و ماوس مخصوص بازی طراحی و تولید میکند و تمامی آنها در زیرمجموعه خانواده ROG قرار می‌گیرند، همین موضوع نشان دهنده میزان توجه این شرکت به سخت افزارهای گیمینگ و تجهیزات مورد نیاز گیمرها است.
بنابراین حمایت از گیمرها و همچنین بازیهای جدید و مورد استقبال آنها نکته ای است که ایسوس به خوبی به آن واقف است و به همین منظور مسابقات متعددی را در سراسر دنیا برگزار می‌کند.

با وجودی که بازی Heroes of Storm در مرحله بتا قرار دارد و هنوز یک بازی نو پا و جدید محسوب می‌شود، توجه گیمرهای بسیاری را به خود جلب کرده و گیمرهای حرفه‌ای و آماتور بسیاری منتظر انتشار نسخه اصلی آن هستند.

ایسوس نیز با در نظر گرفتن میزان استقبال و علاقه‌مندی گیمرها نسبت به این بازی نخستین دوره از مسابقات Heroes of Storm را برگزار کرد.
در این دوره از مسابقات که دو روز به طول انجامید تیم های سرشناس در حوزه بازی‌های استراتژیک گرد هم آمدند و در فضایی دوستانه به رقابت پرداختند.

جوایز این دوره از مسابقات شامل محصولات ایسوس و همچنین جوایز نقدی از طرف لیگ بازی‌های رایانه ای بود که در انتهای روز دوم به سه تیم برتر اهدا شد.

شرکت ایسوس با هدف حمایت بیشتر از گیمرهای حرفه ای و آماتور در نظر دارد مسابقات متعددی را در مناطق مختلف و در رشته‌های متفاوت برگزار کند تا نه تنها فرصتی برای آشنایی گیمرها با محصولات گیمینگ ایسوس را فراهم سازد بلکه فضایی برای شناسایی استعدادهای این حوزه و پشتیبانی از آنان برای شرکت در مسابقات داخلی و خارجی و مطرح ساختن آنان در سطوح حرفه‌ای و بین‌المللی نیز ایجاد شود.
 
کد مطلب: 36089
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام